Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsellasi jotain mielestäsi ällöttävää/karmeaa lelua?

Vierailija

Meidän pojilla kuminen, kiepillä oleva pitkä käärme :-/

t. käärmekammoinen

Kommentit (11)

Vierailija

oli varmaan samanlainen puh, Intiasta. Onneksi meni aika pian rikki, oli niin heikkoa tekoa.

Ärsyttävimmät lelut meillä on lähteneet kirpparille, ja menneet kaupaksi;D

Vierailija:

Lainaus:

Selitys: NallePuh itsessään ei ole kamala, mutta sai tuliaisiksi Tallinnasta sellaisen pienen " auton" jossa NallePuh ja Nasu istuu ja kun siitä painaa napista niin se kiertää itse kehää ja kilkuttaa aivan hirveää sävelmää (kai sen pitäisi olla se NallePuh-teema!) kamalan kovaa ja siihen asti kun patterit loppuu tai napista painetaan uudelleen. Voitte kuvitella, että lapsi tykkää ja haluaa, että se kilkuttaa koko ajan. Yleensä lelu onkin " piilossa" mutta aina välillä lapsi sen löytää (ja yleensä silloin kun äidillä on migreeni), kun ei viitsis kuitenkaan ihan roskiin heittää =)

Vierailija

en käsitä, kuinka monissa lasten leluissa, joissa on musiikkia tai muita ääniä, on niin julmetun kova se ääni! Eikö leluissa ole mitään desibelirajoituksia? Kuulisihan sen varmasti vähemmälläkin :/

Vierailija

Selitys: NallePuh itsessään ei ole kamala, mutta sai tuliaisiksi Tallinnasta sellaisen pienen " auton" jossa NallePuh ja Nasu istuu ja kun siitä painaa napista niin se kiertää itse kehää ja kilkuttaa aivan hirveää sävelmää (kai sen pitäisi olla se NallePuh-teema!) kamalan kovaa ja siihen asti kun patterit loppuu tai napista painetaan uudelleen. Voitte kuvitella, että lapsi tykkää ja haluaa, että se kilkuttaa koko ajan. Yleensä lelu onkin " piilossa" mutta aina välillä lapsi sen löytää (ja yleensä silloin kun äidillä on migreeni), kun ei viitsis kuitenkaan ihan roskiin heittää =)

Vierailija

Muuten ihan kiva, mutta hyvin pieneksi leluksi siitä lähtee ihan älyttömän iso KONETULIASEEN ääni, kun sitä painaa ratista. Tämä oli minulle yllätys. Lapsi pelästyi lelua kuollakseen jo ennen kuin saatiin paketti auki. Nyt on sitten auto odottelemassa kaapissa, josko vielä joskus koittaisi sellainen päivä, että joku sen sieltä haluaisi kaivaa ulos...

Uusimmat

Suosituimmat