Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti sai taas aikaan mulle pahan mielen

Vierailija

Juttelinpa tuossa puhelimessa äitini kanssa, ja sain kyllä ihan tarpeekseni.

Teki sen taas, antaa rivien välistä ymmärtää (ei enää pokka kestä sanoa suoraan, on joskus tehyt sitäkin) kuinka halveksuu mun miestä. Hän on aina arvostelemassa meidän elämää ja päätöksiä ja jakelemassa neuvojaan, kuinka meidän pitäis hänen mielestään elää. Ja mua ottaa aivoon, kun mun sisko jauhaa sen kans paskaa meistä selän takana, äiti vähän lipsautti, että asia tuli ilmi. Ne molemmat kuvittelee olevansa jotenki niin paljon parempia. Ihan harmittaa, ettei oikeesti ole omassa perheessä sellaisia ihmisiä, jotka aidosti hyväksyis meidät, ja etenki mun miehen. Ja oikeesti, kun mun miehessä ei oo mitään vikaa, on kunnollinen, käy töissä eikä ryyppää ym. On hyvä aviomies ja rakastava isä, tietty ainoa " vika" ja syy mun vanhemmille on se, että mies on ulkomaalainen. Rasismia voi tietty aina tuntemattomilta odottaa, mutta se tuntuu ikävimmälle, että sitä on omissa lähisukulaisissa.

No, tää oli tässä. Pitää vaan koittaa jaksaa.

Kommentit (2)

Vierailija

Olisiko perheelläsi vaikeuksia hyväksyä ulkkismiestä? Meillä oli ongelmia (ymmärrettävästi) koska mieheni on arabi. Nyttemmin koko perhe

on hyväksynyt mieheni perheenjäseneksi.

Vierailija

On se kumma, miten äidit ja anopit edustavat sitä ikäpolvea, joiden mielestä HEIDÄN tapansa elää ja toimia on se ainoa oikea... Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat