Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SELKÄKIVUT!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

HEI! ONKO MUITA JOTKA KÄRSII SELKÄKIVUISTA?

SELKÄ ON PARIN PÄIVÄN AJAN OLLUT VÄSYNYT JA KIPEÄ JA TUNTUU ETTÄ EI LÖYDÄ MILLÄÄN HYVÄÄ ASENTOA! OISKO KOHDUN KASVUSTA JOHTUVIA?

AUTTAKEE! OMIA KOKEMUKSIANNE?

Kommentit (3)

Vierailija

esim. Instrusta tukivyö. Itse käytin sitä ja oli tosi, tosi tarpeellinen, hyvä, tukeva jne. Hinta noin 70 euroa. Käytin sitä kaksi kuukautta raskauden lopussa. Ilman sitä oli " löysä olo" .

Vierailija

Mulla on selkä ollut heikko kohta molemmissa raskauksissa, melko alusta asti. Pari viikkoa sitten oli tosi hankala olla, nyt taas vähän parempi. Eipä siihen muu auta kuin lepo. Mieti millaisessa asennossa nukut yöllä, tarvitsetko kenties lisää tyynyjä tukemaan. Mulla on itsellä yksi tyyny polvien välissä tai toisen polven alla, niin selkä ei kierry kun nukun kyljelläni. Esim sohvalla telkkaria katsoessa en voi maata kyljelläni niin että alemmalla kädellä pidän päätä ylhäällä koska sitten kun nousee ylös niin selässä on tosi kipeä piste.

Vältä kumartelua ja kyyristelyä mikä käy selkään, jos tet istumatyötä niin koeta venytellä paljon. Itse lopetin myös pyöräilyn ja sekin on varmaan vähän helpottanut, myös liitoskipuja (ei sillä se oli myös hyvä syy kulkea työmatka bussilla ;)

T. Tuuliina 23+5

Uusimmat

Suosituimmat