Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys, reilusti ylipainoisille?

Vierailija

Eikä millään pahalla. Mitä syötte? Liikutteko?Oletko ollut ylipainoinen jo lapsena?Asiallista keskustelua....

Kommentit (7)

Vierailija

en lenkkeillyt). Olin lihava jo lapsena ja lihoin huippu lukemiin kun esikoinen oli syntynyt masennuksen takia lihoin. Nyt kobva into päällä pudottaa painoa. Painoa on 120kg.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

että monet ylipainoise liikkuu aika paljon. esim enemmän kun minä itse mutta silti lihoo, johtuisko aineen vaihdunnastakin, kun mä ahmin kanssa joskus ihan hirveesti herkkuja mutta en liho.en tiedä, mitä mieltä olette?

olen miettinyt onko minulla joku sairaus tai jotain!

Karkkia/pulla/sipsiä/leipää/keksejä en käytä ollenkaan

-se joka ui ja kevelee viikottain-

Vierailija

Ja kyllä, olen ollut koko ikäni enemmän tai vähemmän ylipainoinen.

Nyt 30 ja risat, ja elämäntaparemontti alkanut.

Huh, helppoa ei ole ollut, mutta periksi en anna!! :)

Nyt on -12kg ja olo tuntuu paljon paremmalta.

On muuten todella vaikeaa muuttaa tapoja, joihin on vuosien aikana itsensä totuttanut...

Vierailija

että monet ylipainoise liikkuu aika paljon. esim enemmän kun minä itse mutta silti lihoo, johtuisko aineen vaihdunnastakin, kun mä ahmin kanssa joskus ihan hirveesti herkkuja mutta en liho.en tiedä, mitä mieltä olette?

Vierailija

Syön aika normaalisti: aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. En usko, että perusruokavalioni minua on lihottanut. Vaan sitten ne siihen päälle tulevat herkut. Joka päivä syön melkein jotain hyvää. Ja olen ilmeisen helposti lihovaa tyyppiä. Justiin työpaikalla vertailtiin parin muun syöpön kanssa ruokavaliota enkä kyllä mässää edes niin paljon kuin he, mutta he ovat laihoja ja minä läski. Shit happens...

Liikkuminen on vähäistä kyllä. Teen kävelylenkin ehkä 1 - 2 kertaa viikossa. Ennen kuin tulin raskaaksi, kävin kerran viikossa kevyessä jumpassa.

Olin lapsena pyöreä, en varsinaisesti ylipainoinen. Teini-iässä tukevahko. Sitten lukioiässä laihdutin ja olin noin 10 v. normaalipainoinen. Lihominen alkoi, kun menin työelämään, muutin paikkakuntaa, avioiduin, sain lapsen jne. Liikaa muutoksia kai.

Vastakysymys: miksi tämä sinua kiinnostaa?

Uusimmat

Suosituimmat