Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jo viikon nukkunut huonosti työkkäri ajan vuoksi.

Vierailija

Minulla on ensi torstaina aika työkkäriin miettiin uudelleen koulutusta ja tiedän et aikovat painostaa hakeen mua alkavaan lähihoitajakoulutukseen kun se on vielä työkkärin järjestämäkin. Jäin atooppisen ihottuman vuoksi keittiö töistä pois tai siis jouduin jäämään ja nyt pitäis uudelleen kouluttautua. Mua pelottaa ja sen vuoksi olenkin menettänyt ruokahaluni ja mikään ei kiinnosta. Nään vain painajaisia jostain vanhainkodista ja sairaaloista. Minstaei ois lähihoitajaksi eikä ainakaan vanhustyöhön mut mahtaako työkkäri vaan pakottaa mut kurssille, apua mitä sanon heille?

Kommentit (6)

Vierailija

minusta ei ole siihen kun veren näkeminen alkaa pyörryttää ja paskan ja kusen ja oksennuksen näkeminen ja haistaminen pistää yökkäyttään. Meillä yleensä mies siivoaa lasten paskat ja oksennukset.

Vierailija

Eihän ne siellä työkkärissäkään ketään mihinkään pakota.

Sinun kannattaa ehkä kouluttautua eteenpäin, pyydä ennemmin

aikaa ammatinvalintapsykologille. Voithan esim. kouluttautua

vaikka kouluavustajaksi. Siinä ei pitäisi atooppinen ihottuma

haitata.

T. Toinen atoopikko.

Vierailija

Itse hain vapaaehtoisesti työvoimakoulutukseen, mutta aloin katua hakemista jo ennen haastatteluja. Haastattelussa sitten yhteistuumin totesimme haastattelijoitten kanssa, ettei koulutus vastaakaan minun tarpeitani. Siinä vaiheessa sain vielä kieltäytyä ilman mitään seuraamuksia. Kotiin tuli sitten aikanaan tieto, ettei minua hyväksytty koulutukseen.

Ei ne ketään pakottaa voi. Ja eikös johonkin lähihoitajaopintoihinkin ole haastattelut/soveltuvuustestit, joissa viimeistään voit hoidella/sopia asian niin, ettei sinua huolita koulutukseen.

Turha murhe pois :)

Vierailija

Eiköhän hoitajat joudu sen verran käsiään pesemään ja muutenkin veden kanssa lotraamaan ettei siihen hommaan jo valmiiksi ihottumaisen kannata kouluttautua.

Eikö joku siisti paperihomma tai asiakaspalvelutyö sopisi paremmin?

Uusimmat

Suosituimmat