Minkalainen ihminen sinua ärsyttää?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minua ihminen joka moralisoi yrittämättä edes kuvitella miltä tuntuu toisen saappaissa,selkäänpuukottaja ja ihminen joka ei osaa pyytää anteeksi koskaan.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Äkkiseltään mieleentulevia ärsyttävyyksiä:

- Epäempaattiset ihmiset, joiden on mahdotonta nähdä omaa napaansa pidemmälle. Joille toisen huomioonottaminen on oman heikkouden osoitus.

- Välinpitämättömät ihmiset, " ei kiinnosta pätkääkään" -tyypit

- Pikkuvanhat besserwisserit, varmaan siksi kun olen itse sellainen (paitsi iältä ;D)

- Mustavalkoisen fanaattiset ihmiset. Hrr, ihan puistatuksia tulee!

- Ihmiset, jotka eivät ole koskaan väärässä. Joiden mielestä vika on aina muissa.

Tällaisia.

PS. Laitoin sinulle Siniperho juuri sähköpostia :D

Vierailija

Joskus aikoinaan nippasin lasta (eli kevyesti läpsäisin sormille) jos oli sähköjohdoissa kiinni miljoonatta kertaa tai jos yritti syödä myrkyllisen kukan kukkamultaa. En siis antanut luunappia vaan kevyesti läppäisin sormille. En tee enää niin,sillä viesti meni perille.

Vierailija

mm. töissä meillä sellainen harjoittelija 20v ja hänen puheensa on kuin 50vuotiaalla. Tietenkin hän tietää työasioistakin jo kaiken, onhan hän ollut työelämässäkin jo 2kk :)

Vierailija

Tiedän, tiedän, vika omassa päässä eikä koko muussa maailmassa.

Erityisesti ärsyttävät ihmiset, jotka eivät koskaan kyseenalaista mitään, taikka ihmiset, jotka puhuvat koko ajan siitä, kuinka kiire heillä onkaan ja selittävät tekemisiään ja kiireitään sillä itseään tärkeäksi tehdäkseen. Niin ja muutenkin " tärkeät" ihmiset. Ja ihmiset, jotka eivät tunnu edes haluavan nauttia elämästään (toimistaan päätellen) ja silti valittavat.

Vierailija

onko posliini,millainen pillunväljyys,mihin suuntaan penis kääntyy kun se seisoo.....imetysfanaatikot myös ja ikuisuus taistelijat imettäminen/pulloruokinta

Vierailija

Pahin oli tyyppi joka vinku mun pakkien jälkeen että " vaikka mulla on hieno asunto upeella paikalla, iso purjevene, upea auto ja mahtava perhe ja ystävät, niin silti kukaan nainen ei haluu mua..." Ihanko totta???!!!!! Hyi vittu

Vierailija

Kaikkihan sitä jotain toisesta ihmisestä " juoruilee" , mutta tarkoitan lähinnä näitä missä vielä vähän väritellään ja liioitellaan totuutta. Ja kun se tehdään nimenomaan pahalla, välittämättä seurauksista...

Toinen mikä ärsyttää on se, ettei voida sanoa asioita suoraan. Esim. kysyin kaverilta tarviiko apua muutossa, hän sanoi, että ei, kyllä me selvitään. Sitten kuulen muualta, että kuinka en ollut auttamassa, kun olen niin kiireinen... Ja olen sitä mieltä, ettei kaikkea tarvitse täräyttää päin näköä, vaan pitäisi osata myös joskus olla hienotunteinen. Silti odotan suoraan kysymykseen suoraa vastausta ja inhoan sitä, että jos ei itse osaa suutaan avata, niin ei tarvitsisi myöskään jauhaa paskaa selän takana.

Nimimerkki: Juuri kokenut nämä asiat...

Vierailija

-mukamas kaiken parhaiten tietävät

-mustavalkoisesti asioihin suhtautuvat

-moralisoijat

-fanaatikot, oli kysessä mikä vaan asia

-ihmiset, jotka yleistävät

-selkäänpuukottajat ja valehtelijat

Vierailija

Sitten minua ärsyttävät ihmiset, jotka yrittävät tehdä oman

asiansa tärkeimmäksi maailmassa. Samalla he pomottavat

heikompia säälimättä ja syyllistävät heitä, jos eivät saa tahtoaan

läpi. Minua ärsyttävät ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa parempia

kuin toiset, on olemassa jopa perheitä, joissa kollektiivisesti ajatellaan

noin...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat