Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä nimestä Vilja? Minusta erittäin kaunis nimi tytölle, mutta miehen mielestä voi tulla kiusatuksi nimensä takia.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (12)

Vierailija

Miehillä on joskus hassuja mielleyhtymiä. Oma mieheni ei halunnut laittaa pojalle nimeksi Onnia, koska muisti lapsuudestaan Onni-merkkisiä kondomeja ja arveli että poikaa kiusattaisiin siitä syystä!!! Ei auttanut vaikka sanoin että ikätoverit eivät takuulla tiedä että sellaisia on ollut...

Vierailija

Tytöt " saavat anteeksi" nimensä erikoisuuden/merkityksen helpommin kuin pojat (mutua). Viljasta nyt ei kovin kauheita nimiväännöksiä voi tehdä ja jos nyt joku keksisikin jotain muka-nokkelaa, ivaaminen kaatuisi omaan mahdottomuuteensa. Mitä negatiivista subst. viljassa muka on???

Vierailija

eikä kiusaamispointtia kannata ollenkaan miettiä. Nykyään on paljon kauniita merkitysnimiä ihan yleisesti - Kaisla, Tuuli, Aamu, Helmi, Onni, Pyry... ei niitä tulevaisuudessa varmastikkaan oteta silmätikuksi.

Tosin tuskin sinä näitä vakuutteluja kaipaisitkaa, vaan miehesi ;o)

Vierailija

on minusta yksi kauneimmista nimistä.

Ihan mistä tahansa nimestä voi tulla kiusatuksi, lapsilla riittää mielikuvitusta. Tai jos ei nimestä, niin sitten jostain muusta.

Ja kiusaaminenhan pitää saada aina loppumaan.

Vierailija

Eihän se nyt varsinaisesti ruma nimi ole mutta aika helppo vääntää lempinimiä, Vilijonkasta Villeen... ja vähän vanhempana voivat sanoa olevansa vaikka keliaakikkoja jos eivät pidä tytöstänne.

Vierailija

Moi. Minun nimi on Vilja ja inhoan sitä niemä, koskam minua on haukuttu nyt kolme vuotta ja enemmänkin ja minua sanotaan Vilhelmiinaksi.

Vierailija

Mun nimi on Saara ja mua kiusattiin siitä koulussa. Sellaista nimeä ei olekaan, jota ei voisi ottaa syyksi kiusaamiselle.

Muutoin mulle tulee pahasti vaan Vilja Eerika mieleen (se tyttö joka tapettiin).

Uusimmat

Suosituimmat