Te, jotka hyppäsitte ennen lasta baarissa

Vierailija

Mitä nykyään teette viikonloppuisin ja kaipaatteko " entistä elämää" ?

Me herkutellaan miehen kanssa ja vietetään et. pimeän aikaan paljon vkl:ja kotona ja nautitaan lapsen kehityksestä ja uusista jutuista, mitä hän keksii. Hyvä olla nyt näin.

Kommentit (9)

Vierailija

Mies saattaa juoda vähän konjakkia siinä samalla. Siis tämä sen jälkeen kun lapsi mennyt nukkumaan. Muutenki nhyvin rauhallisesti ollaan. Mieleni ei tee niinkään baariin. Käynkin ehkä kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija

Hyvältä tuntuu olla nyt " vaan" kotosalla. Tietty " tuulettuminen" silloin tällöin on pakallaan, ihan vaan vaikka ulkona syöminen, mutta mitään isompaa baarireissutarvetta ei ole tullut..

Vierailija

muulloin ollaan vaan yhdessä kotona. En minä ainakaan suostu luopumaan omasta ajastani kokonaan lapsen syntymän jälkeen. Enkä koe mitenkään pahaksi sitä, että käyn baarissa 2 kertaa kuukaudessa. Lapsi on tällöin isänsä kanssa kotona. Ja kun mies haluaa mennä, minä olen kotona lapsen kanssa. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa käydään yhdessä baarissa ja viedään lapsi hoitoon isovanhemmille.

Vierailija

Kulkee ihan entiseen malliin, jos ei baarissa niin sitten tekee ylimääräisiä työkeikkoja.

Joskus kaipaan entistä elämää, mutta kun näkee lapset nukkumassa, se menee ohi :)

Vierailija

Tehdään safkaa, katsotaan leffoja, mies pelaa pleikkaa, mä netissä ;-)

Itse käyn ulkona 1-2 krt/kk joko tyttöporukalla tai miehen kanssa. Ikävä entisiä aikoja ei ole, se elämä oli jotenkin tyhjää. Ja, jos mieli tekee lähteä, niin mahdollisuus on olemassa. Mies vain toivottaa hauskaa iltaa :-)

Vierailija

Viimeistään loppuillasta jokainen on tosi kiitollinen omasta " tylsästä " elämästään ja siitä että ei tartte sieltä baarin hämyistä yrittää etsiä ketään mahdollista isäehdokasta ;) Kiva sitä on kuitenkin silloin tällöin saada päätään tuuletettua, miehen kanssa kun vaan pääsisi useammin lähtemään. Aina joutuu toinen jäämään lasten kanssa kotiin kun ei koko illaksi raaski aina lastenvahtia palkata.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat