Muita joilla mies ei auta kotona?

Vierailija

Oonko ainut " kotiorja?" Mies ei auta yhtään, lapsen hoito ja kotihommat on kokonaan mun (uupuneen) vastuulla. Kohta tulee toinen lapsi. APUA! Miten tästä selvitään... ? Ei ole armoa tunnettu, vaikka viimeisilläni olen. Kun yritän puhua asiasta, tulee vaan huutoa ja saan kuulla olevani nalkuttaja...

On vähän neuvoton olo... Ei tässä ihan näin pitänyt käydä. Onko mulla kohtalotovereita tai ex-sellaisia? Miten ootte ratkaisseet asian?

Kommentit (11)

Vierailija

Teen työt hänelle helpoksi. Olemme sopineet, että mies imuroi

aina (vaikka tulos on mitä sattuu..) sekä vie roskia ulos jos

on tarvetta ja käy kaupassa. Minä teen muut hommat. Se, että

saan miehen tekemään edes nuo hommat, oli kiven takana.

Joten selvästi määrittelet miehellesi tehtävät, joista hän vastaa.

Vierailija

Enpä sillon tiennyt rakkauden ensihuumassa että muutaman vuoden päästä kun on perhettä niin mies ei ollenkaan auta... no pitänee kyllä lisätä että meillä kyllä mies huoltaa autot ymss mutta silti ne ei ole jokapäiväisiä hommia kuten pyykinpesu tiskaus, siivous ja lasten hoito yms...

T:7

Vierailija

Ja kyllä meilläkin autot huoltaa. Onneksi nyt sit sen tekee. Mutta kyllä saisi ees kerran viikossa viedä lapsen ulos, että saisin levätä vähän!

Terv ap

Vierailija

tai sitten vastaus on että joo kohta ja jos erehdyt 10 min päästä sanomaan asiasta uudestaan niin vastaus on että no en sitten tee mitään kun koko ajan naputat... Ok omaa tyhmyyttähän se kun aina tein ihan mielelläni kaiken kun ei ollut lapsia... mutta nyt kun niitä on niin ei sitä kuitenkaan kaikkea jaksa... meillä vielä iso omakotitalon piha hoidettavana ...

suru

Mulla on sama juttu.. Oon kahdeksannella kuulla raskaaana. Selkään sattuu jne. Mä kotona teen seuraavat :pesen astiat joka päivä, puhdistan pöydät ja pölyt, siivoan lattiat(imuroin ja pesen lattiat..mies sanoo en saisi tehdä noin koska hänitse tekee ne sitten, mutta mä en ikinä nää millon hän puhdistaa lattiat) pesen pyykit, lajittelen pyykit, teen ruokaa, järjestelen vaatteet, vien roskat jne... Jos pyydän apua ja sanon tästä monta kertaa niin saaan vastaukseks: Oon vitun turhautunu nyt sun valituksiin aina!. Joten tällä mennään.... Ja mua ärsyttää se että en kestä nähdä kotia likasena mutta kun en saa apua niin PAKKO tehdä kaikki itte. Edes roskien ottaminen ja vieminen on hänelle mahdoton tehtävä. Pelottaa miten pärjään kun meidän lapsi syntyy, kun nyt tuntuu olevan jo lapsen kanssa joka sotkee ja ei tee sille yhtään mitään. Mä kerään kaikki sotkut. Oon itte tosi turhautunu ja vihanen mut ei auta sanominen...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat