Kannattaisko minun huuta Huuto.netistä vauvalle tämä

Vierailija

Vauva syntyy joulukuussa (toivon mukaan) niin tarkeneeko tällaisella teddykarvaisella haalarilla vai pitäisikö olla joku toppahaalari esim. äitiyspakkauksesta? Autolla kyllä viedään vauva kotiin, että eihän siinä ehdi paleltua.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22697312

Kommentit (12)

Vierailija

Mutta riippuu niin vauvasta, tosi vaikea sanoa...

Mä kyllä varmaan huutaisin. Toi on tosi ihana! Ja halpa (ja varmaan saa vielä vuoden päästä jotain takaisin kun laittaa uudelleen huutoon...)

Jos vauva ei lopputalvena siihen enää mahdu niin laittaa sitten sen äp:n haalarin?

Vierailija

Tyttö oli syntyessään 53cm, joten haalari jäi pitämättä. Minä en ostaisi haalaria, vaikka onkin tosi suloinen. Osta ennemmin 62cm toppahaalari, niin se menee koko talven, kyllä niitäkin löytyy tosi ihania!

Vierailija

ostaisin kyllä itse toppahaalarin mutta jos vauvaa ei kuljeteta pitkiä matkoja esim. autolle pelkässä kaukalossa (toki siihenkin saa peiton päälle ulkonaolon ajaksi) niin uskoisin että tuossa tarkenee. vaunuihin makuupaussi ja ehkä lisälämmikettä jos tarvis mut eihän niitä heti voi 30 ast. pakkaseen viedäkään. enkä kyllä muutenkaan näe tarpeelliseksi ulkoiluttaa noin pakkasella.

nätti on. ostaisin!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mutta riippuu niin vauvasta, tosi vaikea sanoa...

Mä kyllä varmaan huutaisin. Toi on tosi ihana! Ja halpa (ja varmaan saa vielä vuoden päästä jotain takaisin kun laittaa uudelleen huutoon...)

Jos vauva ei lopputalvena siihen enää mahdu niin laittaa sitten sen äp:n haalarin?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat