kaikki tähän pinoon joilla PMS-oireita!!!

Vierailija

Mistä olette löytäneet apua vaivaan?

Kommentit (6)

Vierailija

Käytätkö Seronilia koko ajan vai miten annostelet ne?

Vastauksessta kiitollinen...... Maija

Ja kamalia oireita olikin.

Tasan kaksi viikkoa ennen menkkojen alkua mun persoonallisuus muuttui täysin: olin aggressiivinen - jopa väkivaltainen (miestä kohtaan), ahdistunut, itkuinen ja tuskainen. Olin myös niin väsynyt ja flunssaisen oloinen (jopa pientä lämpöilyä oli), että joskus piti ottaa rokulipäivä töistä. Fyysisinä oirena oli kamala turvotus koko kropassa ja ilmavaivat.

Lääkäri kirjotti mulle Seronil-reseptin ja kyllä kuule helpotti! Nykkyään olen lähes oireeton - pientä väsymystä ja turvotusta tosin, mutta ei niitä kamalia mielialan heittelyitä.

[/quote]

Vierailija

Ja kamalia oireita olikin.

Tasan kaksi viikkoa ennen menkkojen alkua mun persoonallisuus muuttui täysin: olin aggressiivinen - jopa väkivaltainen (miestä kohtaan), ahdistunut, itkuinen ja tuskainen. Olin myös niin väsynyt ja flunssaisen oloinen (jopa pientä lämpöilyä oli), että joskus piti ottaa rokulipäivä töistä. Fyysisinä oirena oli kamala turvotus koko kropassa ja ilmavaivat.

Lääkäri kirjotti mulle Seronil-reseptin ja kyllä kuule helpotti! Nykkyään olen lähes oireeton - pientä väsymystä ja turvotusta tosin, mutta ei niitä kamalia mielialan heittelyitä.

Vierailija

ja tosi alakuloinen ja kertakaikkiaan vituttanut. Siis sellasta mulla. Olin toisaalta huojentunut,e ttä löyty syy. Siis se on sellasta salakavalaa ettei sitä tajuu, et hei; nyt mä oon tällanen, kun mulla on pms...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat