Tuli tuosta huuto.netin trokarikeskustelusta mieleeni, ETTÄ...

Vierailija

Ootteko huomannu, että jotkin ostajat myyvät eteenpäin ...tai ainakin yrittävät... huuto.netistä ostamiaan tuotteita? Minä mielenkiinnolla erään kerran seurailin, kun eräs myyjä laittoi myyntiin samantien minulta ostamiani lastenvaatteita ja ähäkutti, jäi tappiolle!!!:D Hirveesti en kyllä tykännyt, että tyyppi käytti MUN ottamia kuviakin, mutta en jaksanut sitten välittää... musta tolla systeemillä ei voi kyllä tuntipalkakseen paljoon saada. Itse en tosin jaksanut kauheen kauaa myydä vaan annoin mennä vaatteet ilman hintavarausta...

Ja sitten toinen asia, mitä olen miettinyt trokareiden suhteen: Paljon jää kuitenkin kai myymättä tuotteita?! Pullisteleeko kaapit niitä sitten... mahtaa kuitenkin olla aika stressaavaa " työtä" kun aina täytyy jännittää tuloja ja muutenkin olla valppaana kaikkialla metsästämässä hyvin huuto.netissä kaupaksi meneviä tuotteita... huh, en jaksaisi! Ja muutenkin työlästä tuo ilmojen laittaminen, postittaminen ja ja...

No, mutta muiden mietteitä?! :) Tällein ihan ilman voimasanoja ja muutenkin ystävällisesti kun yritän tässä kysellä näitä mielessäni pyöriviä asioita... :)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

tämä eteenpäin multa ostamiaan tavaroita myynyt tapaus ei varmasti ollut sellainen, että olisi " erehdyksessä" ne vaatteet ostanut...

-ap

Vierailija

tätä kirppis yms. käytettyjen tavaroiden ostovillitystä, varsinkin huuto.net. Hinnat eivät ole mitenkään huiman halvat, edes tavaran kuntoon nähden, ja postikulut päälle (ja posti ottaa todellakin omansa).

Vierailija

Ja sit täällä sivukylillä kun valikoimat kaupoissa on olemattomat, ni ihan ilolla sitä joskus ostaa vaikka sit tälläseltä trokariltakin. Tai no, ei ehkä ilolla, mut ostaa kuitenki.

Vierailija

niillähän jää taatusti sitä kamaa läjäpäin myymättä. Suljetuissa kohteissa paljon kohteita, joihin ei ole tehty yhtäkään tarjousta... tietysti sinnikkäästi vaan uusimalla ilmot ne ehkä joskus menee kai kaupaksi, mutta aika epävarmaa tuloa?!

Vierailija

Huomioin kyllä aina postikulut enkä osta esim. kenkiä juuri isojen postikulujen takia. En myöskään maksa viisinkertaisia hintoja reimateceistä yms. koska kierrän myös alemyynnit. Trokareilla aina isot hintavaraukset.

Vierailija

Toisaalta säälittää ihan tuollaiset, jotka tuolla tavalla roponsa joutuvat tienaamaan. Etenkin kun kuvista näkyy " rekvisiitat" . Heidän ottamiensa tuotekuvien taustoilta näkyy poikkeuksesetta nuhjaantyneet päiväpeitot, muovimatot, mauttomat halvat sohvakalustot ym...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat