Ollaanko hulluja kun lasta aletaan yrittämään?!?!?

Vierailija

Miehellä ei ammattia ja armeija käymättä. Minulla ammatti, mutta pätkätyöläinen olen. Asutaan vuokralla ja ikää meillä 19v

Mutta vauvakuume on kova ja pitkään olemme jo asiaa miettineet ja ja varmoja olemme että tätä me haluamme.

yhdessäkin olemme jo muutaman vuoden olleet...

Kommentit (12)

Vierailija

mielenkiintoisia vastauksia kyllä tullut. Eipä tämä provo ollut, tilanne ei vain enää olle tuollainen. Kolmisen vuotta sitten oli... ei nyt ollut mikään yllätys että negatiivisia vastauksia tule... Uteliaisuuttani kysyin tuota.. tylsä ilta.

Tilanne oli siis tuollainen 3vuotta sitten. Ja lasta aloimme yrittämään.

Nyt tilanne on se että minä olen kotiäitinä. Mies suorittanut sivarin, saanut itselleen jo yhden ammatin. Tällä hetkellä töissä ja samalla opiskelee toista ammattia. Omaa taloa otsitään ja toista lasta toivotaan. Ja naimisissakin ollaan oltu jo jonkin aikaa...

Että hyvinhän meille kävi. Ainakin omasta mielestäni...

t:ap

Vierailija

ei ole varmasti kiva, jos isä lähtee armeijaan ja sinä jäät kaksin lapsen kanssa eikä lapsi näe isäänsä kuin viikonloppuisin.

Itse olen saanut lapsen aika nuorena 21v, mutta mulla ja miehellä oli kummallakin vakituinen työpaikka ja 5v yhteiseloa takana. Tosi hyvin on mennyt ja toista lasta yritetään, ikää mulla nyt 23v.

Eli mun mielipide on, että siitä vaan, jos olette molemmat varmoja että haluatte lapsen ja jaksatte kantaa sen kaiken vastuun, ja tietysti olisi teidänkin kannalta kiva, että pärjäisitte omillanne (mies töihin?) eikä tarvitsisi esim. sossusta rahaa ruinata.

Mutta todellakin olen sitä mieltä, että kannattaa hoitaa miehen armeija ensin alta pois. Voithan vaikka olla sitten viimeisilläsi raskaanakun mies pääsee armeijasta pois, mutta yksin sinulla tulee ehkä olemaan rankkaa vauvan kanssa (jos vaikka on koliikki tms) eikä isä pääse osallistumaan täysillä vauvan elämään niinä tärkeinä ensimmäisinä kuukausina.

Vierailija

olemme kyllä jokusen vuoden vanhempia kuin te. kehottaisin ehkä ainakin sen aikaa odottamaan, että miehellä on armeija käyty, se voi nimittäin olla aika rankkaa aikaa pienen lapsen kanssa, kun rankkaa oli jo ilman lapsiakin. tosin jos olet vakuuttunut että pärjäät armeija-ajan ilman miestä, niin mikäs siinä sitten. asioilla on taipumus järjestyä... ;)

Vierailija

monelle käynyt niin kun oikeen odottanut oikeata hetkeä niin ei enää olekkaan pystynyt jostain syystä saamaan lapsia... Tee niinkuin sydän sanoo!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat