Mistä voisi ostaa...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

" suojatakin" ?

Lapsi opettelee syömistä itse ja suojaa todella tarvitaan!

Tarkoitan sellaista, missä olisi hihat ja selässä kiinnityssysteeminä nepparit/tarrat.

Sadetakkia jo harkitsin yks päivä =)

Tiimarista ja lastentarvikkeesta olen kysynyt, mutta niissä kummassakaan ei tällaista myyty?

Kiitos jo etukäteen!!!

Kommentit (8)

Vierailija

Ilmeisesti olen aina väärässä kauppakeskuksessa väärään aikaan. Aiemmin kun kävin ostoksilla, niin kävin Omenassa, mutta silloin siellä ei noita essuja ollut (ja varmaski katsoin kaikki hyllyt ja tangot läpi, sillä sen verran harvoin tulee kaupoilla käytyä, että katson kaikki tarkkaan läpi). Kävin viikonloppuna Sellossa ja siellä ei ollut ja aika ei riittänyt, että olisin käynyt viellä omenassa, joten ei siis nalle puh essu saatu. Seuraavaksi kauppareissulla suuntaan varmaankin Jumboon, joten tiedustelisin Jumbossa käynneita, onko siellä noita ruokaessuja? Ja varsinkin isot koot kiinnostaa, sillä netin kautta tilatut on ollut juuri noita pienempiä ja meidän sottapytty ei taida oppia syödä siististi, niin kauan kun näissä meidän nykyisissä essuissa kokoa riittää...

Vierailija

eli ei mene enään kovin isolle...

Mulla olis " ylimääräsenä kaks noita bb jos kiinnostaa jota kuta. toinen on avaamattomassa pakkauksessa(keltainen) ja toinen on kerran kokeiltu (sininen) jessica2001@jippii.fi voi laittaa viestiä ja tehä tarjouksen.

Vierailija

Meillä on henkka maukalta ostettuja " askarteluessuja" 86cm tais olla pienin...vauvalla käytetty ruokalappuna :) Törkeen hyvä idea :) Joku suositteli H&M:llä kun miehen kanssa naureskelimme, että mikä ihme se " askarteluessu" on :) Meillä on juuri vaaleanpunaisia prinssessa juttuja ja hintakin oli himpun alle 5¿. Suosittelen! Etenkin kun on ykköset päällä, niin säästää hermoja kun lapsi ei pääse sotkemaan hihoja yms. :)

Vierailija

Mistä H&Mstä olet löytänyt? Aina kun olen pääkaupunkiseudun kauppakseskuksiin lähtenyt ostoksille, olen käynyt H&Mssä, mutta koskaan en ole tuommoiseen törmännyt. Viikonloppuna olen menossa selloon, tietääkö kukaan kuuluuko sen liikkeen valikoimaan?

Olen huomannut että noita ruokaessuja täytyy olla enemmän kuin kaksi, joten pitää saada lisää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat