Ero? Seksielämä tökkii pahasti. Ei haluta!

Vierailija

Ja mies valittaa, kun ei saa normiseksiin kuuluvaa 2x viikossa tai edes 1x kk. Seksin lisäksi parisuhde tökkii. Samaan punkkaan en rakastelumielessä saa itseäni pakotettua kun mies tuntuu kokovartalomulkerolta. Olen antanut vapaat kädet seksielämänsä toteuttamiseen ja sainkin juuri kuulla ukaasin siitä kuinka minä tulen olemaan se ainoa syy avioliittomme päättymiseen.

Ei jaksa enää. Avioliittoneuvojalla käyntikin tuntuu ajatuksena ajanhukalta. Tekee mieli, vain ja ainoastaan erota.

Kommentit (10)

Vierailija

Eli kuinka paljon aviomieheni minua arvostaa ja rakastaa, kun hän painostaa seksiin? Tuntuu kuin seksi olisi hänelle kaupankäynnin väline. Minä olen viallinen ja väärässä, kun haluan halun puskevan jostakin syvemmältä. Henkisestä hyvinvoinnista.

Vierailija

Kaikkein vähiten onnistuu varmasti tässä. Vauvavuosi menossa. Väsymystä ja arkielämän toimimattomuutta yhdistettynä miehen diagnostisoimattomiin psyyke-elämän ongelmiin. Kaikki, pientä ihmisalkua lukuunottamatta, on niin pielessä kun vaan voi olla. Talous, ura ja kotielämä.

Vierailija

Varmaan vaan joku katvevaihe parisuhteessa. Antaisit ajan kulua ja ajan kanssa löytää taas jokin kiintokohta liittoonne. Kait teillä nyt jotain hyvääkin on? Tai miehessä jotain hyviäkin puolia.

Vierailija

ei ihme, jos seksi ei maistu, kun suhde on tuossa jamassa. Ensin suhde kuntoon, niin seksiasiaa ei tarvitse enää murehtia, vaan se tulee itsestään.

Vierailija

Onko näin, että jätät esim. koulutkin kesken, jos pitää tehdä

töitä? Myös suhde vaatii töitä, ei se itsestään kohene. Päätätte

yhdessä lopettaa mulkvisti-hommat ja kunnioitatte toisianne!

Vierailija

Varaanko oksennuspussin aviovuoteeni viereen seuraavaa todennäköistä " rakastelusessiota" varten. Suljen silmäni ja ajattelen kolmannen maailman kurjia. Minä annan, mies saa. Ratkeavatko arkipäivän ongelmamme vain reisiä raottamalla? Muuttuisiko toinen, jos oikein kovasti yritän häntä miellyttää?

Vierailija

Elämä vaan tuntuu menevän niin, että vastoinkäymisten myötä ihmisestä paljastuu joku uusi ennen tuntematon ulottuvuus. Näin voi käydä vaikka toisen kanssa olisi yhteistä jaettua elämää takana kymmeniäkin vuosia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat