Ystäväni pettää miestään :(

Vierailija

Sattumalta tuli tietooni, että ystävälläni on ollut suhde jo jonkin aikaa. Olen aina ajatellut että jos tällainen tilanne tulisi vastaan, kertoisin tietysti heti toiselle osapuolelle ja samoin toivoisin jonkun kertovan jos tietäisi mieheni esim. pettäisi minua. No nyt kun tilanne on ns. omalla kohdalla olen aivan toimintakyvytön. En todellakaan pysty kertomaan tälle ystäväni miehelle mitä hänen vaimonsa puuhailee. Ystäväni kanssa sentään puhuin asiasta ja hän myönsikin suhteen, on aivan rakastunut tähän uuteen mieheen. Olemme perhetuttuja, enkä ole osannut edes miehelleni kertoa asiasta. Ei asia tietty meille kuulu, mutta on jotenkin ihan kamala olo. Mitähän tekisi, jos vaan ummistaisi silmät ja korvat. Olen ajatellut jo sitäkin kun mies saa jossain vaiheessa tietää asiasta, ja jos saa tietää myös sen että minä olen tiennyt, niin mitä sitten. Syyttääkö minua siitä kun en ole kertonut vai mitä? Taidan vain vatvoa asiaa liikaa.

Kommentit (11)

Vierailija

Jos siis tieto tulee minulta, niin mun ja ystäväni välit varmaan katkeaa, mitä en myöskään halua. Vaikka en ystäväni tekoa välttämättä hyväksy, niin hyvä ystävä hän kuitenkin minulle on. ei hän minua ole pettänyt. Mutta jos itse kerron miehelle, niin silloinhan minä tavallaan petän ystävääni. *huoh*

ap

Vierailija

Tilanne oli monimutkanen muutenkin, yllätin sen ukon sängystä (eräissä kotibileissä), mutta en nähnyt kenen kanssa se siellä oli. Tuuppasin tätä kaveriani leikillisesti kylkeen, ja vihjasin heidän seksielämän sujumisesta, kaveri katsoi minua hetken ja totesi, että oli lähtenyt kotiin monta tuntia aiemmin...

Välit meni kaverin mieheen ja bileiden järjestäjäpariskuntaan, mutta kaveri on kiitollinen.

Mutta siitä opin, että pidän visusti suuni kiinni vastedes.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mutta siitä opin, että pidän visusti suuni kiinni vastedes.

Paskaa tuli niinpaljon lapaseen, etten enää puutu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat