Naapurin 1v 8 kk ei osaa vielä yhtään pukea itse. Eikö ole outoa?

Vierailija

Mietin, millainen äiti sillä on. Lapsi on ihan autettava, ei edes yritä pukea itse.

Meidän poika osasi jo vähän yli 1v. laittaa saappaat itse jalkaan ja yritti kovasti pukea paitaa päälle ja osasi vetoketjut.

Pitäisikö mun sanoa jotakin sille hitaan lapsen äidille?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kantsis varmaan soittaa lastensuojeluun, taitaa olla äiti aamusta iltaan kaljoissa kun on päästänyt asiat tohon jamaan. Ja mieti eikö haissut henki vähä viinalle kun viimeks sen näit ja huumeissakin tais olla. Ala tarkastamaan säännöllisesti pupillit kun näet hänet. Hyvä että olet vastuuntuntoinen ja puutut asioihin.Oi, kumpa ap:n kaltaisia olisi enemmän!

Vierailija

Meillä just ton ikäinen poika eikä osaa pukea. Monet osaa jo ton ikäsenä. Mutta meillä on tärkeämpää tasapainoinen tunne-elämä kuin kengännauhojen solmiminen 1-vuotiaana.

Vierailija

Kyttäilee päivät pääksytysten toisten asioita ja puuttuu pitkän nokkansa kanssa asioihin, jotka ei hälle pätkän vertaa kuulu. Pitäisköhän sille jo sanoa jotain...? Vaikka että kaivele omaa napaas, älä muiden.

Vierailija

Meilläpä tyttö on osannu jo puolivuotiaasta asti laittaa oman vetskarinsa takista kiinni ja saappaat jalkaan. Letit sitaisee samoin, jakaus on välillä vinossa, mutta en ole hennonut siihen vielä puuttua.. ajattelin, että ehtii tuon oppia vielä.. Mutta sitten kun vuoden iässä laitan hänet viulutunnille, niin silloin on pakko sen jakauksenkin onnistua jo..

Illanjatkoja kaikille löysäpipoisille äideille ja ihanille omaan tahtiin kehittyville pikku pirpanoille! =0)

T: huihapeliäiti, tyttö 4v ja poika 1v10kk (joka ei pue itse..)

Vierailija

Ei pue itse päällensä mitään.

Lakin saa laitettua (ainakin lippalakin)

Takin saa riisuttua, jos vähän avittaa ja vaipan pois.

So?

Mua ei ainakaan huoleta yhtään.

Kyllä se ehtii vielä eräänkin kerran pukea päällensä.

Vierailija

Juu, tosi outoa. Äiti on varmaan suht. normaali, oisko ihan tavallisen kiva äippä. Ne nyt lapset vaan oppii ja vanhemmat katsovat tärkeiksi opettaa lapsilleen eri asioita eri aikaan. Jospa tämä pikkuinen vaikka on tosi taitava tekemään palapelejä tai pitää kovasti satujen kuuntelusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat