Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkkaisitko yksityisetsivän jos epäilisit

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

Miten Suomessa voisi ketään huomaamatta seuratakaan, kun asutus on niin harvassa. Varmasti huomaisi jonkun seuraavan autolla.

Itse olen kyllä saanut kaiken tarvittavan tiedon nuuskimalla, ja salapoliisityöllä, sekä painostuksella, nalkuttamalla, raivoamalla ja uhkailemalla. Sitten mykkäkoulua niin kauan kuin mies antaa periksi, eli noin puoli tuntia. Sitten tulee totuus ulos.

Vierailija

Jos on noin terhakka ja kiva kotona, ei paljoa kiinnosta jos jakaa muillekkin. Yksinkertaisesti, ei vain kiinnosta. Rakastan miestäni, mutta ei hän ole omaisuuttani.

Vierailija

Jos tuntuisi että mies pettää ja valehtelee enkä voi luottaa sen puheisiin, ottaisin eron.

Jos taas ei tunnu siltä että mies pettää ja valehtelee, niin harvalle varmaan tulee sellaisessa tilanteessa mieleen alkaa maksaa yksityisetsivälle...

Vierailija

Jos todella haluaa tietää mitä joku touhuaa, se selviää yleensä missä se joku liikkuu. 200 eurolla saa jo GPS-paikantimen jolla voi seurata kohteen liikkeitä. Joku ammattilainen ottaa varmaan saman verran päivästä..

En palkkais, ei ole tarvetta. Jos olis tarvetta, hoitaisin homman jollain muulla tavalla.

Vierailija

Ei oikein tapaa muita. Sen työpaikalle, duunibileisiin jne. ei taitaisi yksityisetsivä päästä...

Enkä mä suoraan sanoen olisi valmis maksamaan yksityisetsivälle muutenkaan. Pistäisin ne rahat vaikka pariterapiaan mieluummin, jos niin huonossa jamassa oltaisiin.

Uusimmat

Suosituimmat