Mies on suostumaisillaan ensi syksyisiin häihin

Vierailija

mutta vielä vähän pitäisi häntä suostutella. Haluaisin tänään jutella asian selväksi, että onko häät ensi vuonna tai ei.

Antakaahan hyviä vinkkejä, miten saisin miehen lopulta suostumaan?

Kommentit (10)

Vierailija

Ainakin se on mun mielestä etu, että jos toiselle tapahtuu jotain (kuolema) niin toinen ei jää tyhjän päälle kun saa lesken eläkettä. Ja sitten se on tehty, myöhemmin ei tarvi enää häistä stressata. Mies sais kivat polttarit. Ja sinäkin tietty. Ja lupaa, ettet stressaa miestäs liikaa hääjärjestelyillä.

Vierailija

" vaikka et tahokaan mun kans naimisiin, mennään silti!!! sun ei tarvi ikinä tehä kotitöitä ja annan pesää sulle kuhan mennään naimisiin!! Saat lähteä penan kanssa baariin kuhan mennään naimisiin!! Ei mua vituta vaikka sä et halua etkä kosi, kuhan vaan mennään naimisiin! En mä oo muiden kanssa ollutkaan, kuhan vaan mennään pian naimisiin!! Että saisin lärvini perseiset kädet- palstalle!!! NIIN ja sit sun ei tarvi tiskata jos mennään naimiisiiiin!! pliiss!!!!"

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

" vaikka et tahokaan mun kans naimisiin, mennään silti!!! sun ei tarvi ikinä tehä kotitöitä ja annan pesää sulle kuhan mennään naimisiin!! Saat lähteä penan kanssa baariin kuhan mennään naimisiin!! Ei mua vituta vaikka sä et halua etkä kosi, kuhan vaan mennään naimisiin! En mä oo muiden kanssa ollutkaan, kuhan vaan mennään pian naimisiin!! Että saisin lärvini perseiset kädet- palstalle!!! NIIN ja sit sun ei tarvi tiskata jos mennään naimiisiiiin!! pliiss!!!!"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat