Minä olen kyllä sitä mieltä ettei lasten kanssa pidä lähteä kotipihalta kauemmaksi ennenkuin ovat täyttäneet 18.

Vierailija

Kauppakeskuksissa kun aikuiset kiroilevat ja lehtilööpeissä mitä kamalampia uutisia. Ja kaikenmaailman jumputusmusiikkia kaikkialla ja mitä vielä...

Kommentit (3)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kauppakeskuksissa kun aikuiset kiroilevat ja lehtilööpeissä mitä kamalampia uutisia. Ja kaikenmaailman jumputusmusiikkia kaikkialla ja mitä vielä...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sinä vain kasvatat lapsesi pumpulissa ja hänellä tulee olemaan suuria vaikeuksia sopeutua TAVALLISEEN elämään.Ihan totta, tuo ei ole tavallista ja normaalia!!

Minulle tehdään sektio laivan diskossa ja se on kyllä vauvan kannalta kaikkein paras tapa!!

Hän saa heti elämän alkumetreiltä kunnon vastustuskyvyn kaikkia bakteereita vastaan ja musiikki ja sykkivät valot toivottavat uuden elämän tervetulleeksi maailmaan!!Sniiif..ihan tässä herkistyy...

Ja diskossa on myös baaritiski, mistä saa kätevästi kivunlievitystä ja voimme heti juhlistaa uutta elämää maljoin.

Ja tuolta laivalta suuntaamme heti Selloon.Me emme ole turhaan hankkineet mitään vauvatavaroita etukäteen, ehtiihän ne sitten pikkuisen kanssa yhdessä!

Paremminhan se haavakin paranee, kun vaan reippaasti on heti liikkeellä.

Mutta onnea valitsemallesi tielle, ap.Muista kuitenkin sitten lapsen kasvaessa, että on turha tulla hakemaan täältä sympatiaa, kun tajuat omat virheesi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat