#o&o/( Kuulin etta mut on kummina heivattu ja lapselle on valittu uusi kummi tilalle. " Paasen takaisin" kummiksi, jos osoitan valittavani...

Vierailija

Kommentit (29)

Entäs sun ap? Kuullostaa tämmöseltä teinidraamalta. Jos kyse on kuitenkin aikuisesta ihmisestä, ni tommosten pönttöjen kanssa ei kannata olla tekemisissä. kasvattaa lapsestaan samanlaisen pöntön. Bin Theer, dan tät!

välikappale aikuisten välisissä kiistoissa.

Kuulostaa kyllä ystävältä, joka ei ystäviä ansaitse.

Toisaalta jospa antaisit mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja jää seuraamaan mihin ystäväsi päätyy. Jos tosiaan haluaa sinut pois kummiudesta, ei hän todellakaan ole ystävyytesi arvoinen.

Kummit on ne,mitkä on aikoinaan valittu. Niitä ei voi vaihtaa. Toiseksi, luulen, että teillä on muut asiat taustalla kuin kummius. Riitelette jostain aivan muusta asiasta ja ongelman ydin ei ole se, saatko olla kummi vai et vaan se, että teidän keskinäiset välit ovat huonot.

Tunnut kiroilevan aikalailla ja ottavasi asioita itsekkäästi. Et todellakaan ole sopiva kummiehdokas.

Lisäksi olet katkera ja kateellinen ihminen.

Et ole kummiainesta, sori vaan.

Vai onko kummit vasta mietinnässä? Meillä lapsien kummit on meidän (sekä minun että miehen) sisarruksia kaikki niin vältetään tuommoiset tilanteet.

se ei ole mahdollista! uusia kummeja voi nykyään antaa. Eli joko itse valehtelet tai sulle on valehdeltu.

Kuulostaa niin tympeältä tilanteelta, että anna olla.

Muistan lasta synttärinä ja jouluna postin välityksellä. Tiedän että tämä on lapsen kannalta kurjaa, mutta ei kumminkaan kaikkea tarvitse sietää aikuiselta ihmiseltä ja yrittää olla kaveria...

ilmeisesti näitä lipuntarkastaja-tyyppisiä ihmisiä, jotka käyttävät pienen pientä " valtaansa" heti kun tilaisuus tulee ja yrittävät näin pönkittää onnetonta itseään. Älä ota yhteyttä enää, voit lähettää tekstiviestin/kirjeen missä pahoittelet että hän näkee asian näin ja että toivotat lapselle parasta tulevaisuutta ja onnea uuden kummin kanssa.

Luulisin, että viikon sisällä lapamatokaverisi soittaa ja pyytää anteeksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat