Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Saitteko Nkl:llä perhehuoneen, kun sitä pyysitte?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Yritän tässä kartoittaa, kuinka epätoivoinen projekti perhehuoneen saanti Naistenklinikalla on.

Eli te, jotka olette synnyttäneet siellä ja pyytäneet perhehuonetta, kuinka kävi?

Tilhi

Kommentit (6)

Vierailija

on synnyttäjien määrään nähden todella vähän. Tarvitaan siis tuuria, että sellainen sattuu olemaan vapaana juuri silloin, kun itse sitä tarvitsisi.

Me päästiin pari vuotta sitten perhehuoneseen. Homma meni niin, että synnyttämään tullessa (iltapäivä klo 14) kysyin heti perhehuonetta, mutta silloin niitä ei ollut vapaana. Vauvan synnyttyä (seuraava aamu klo 7) tilanne oli edelleen se, ettei perhehuonetta ollut vapaana, mutta ei toisaalta mitään muutakaan huonetta, oli niin täyttää. Pääsin sitten perhehuoneosaston käytävälle odottelemaan, ja sitten vauvan syntymäpäivän iltana saimme perhehuoneen.

Useimmilta tutuilta olen kuitenkin kuullut, etteivät ole perhehuoneeseen NKL:lla päässeet.

Vierailija

olin 4 hengen huoneessa ja hyvin meni sielläkin, kuitenkin vain pari yötä, et ihan sama missä sitä valvoo. Ed, kerralla koko 61 oli ihan tukossa ja jouduin/pääsin 51:lle.

Vierailija

Pyydettiin perhehuonetta heti kun tultiin sairaalaan aamulla kahdeksan jälkeen, ja vielä seitsemältä illalla ei ollut vapaana yhtään. Joten " jouduttiin" vauvan kanssa kahden hengen huoneeseen yksin =) No, seuraavana päivänä sinne tuli kyllä toinenkin äiti.

Vierailija

Menimme sinne illalla n. klo 20 ja silloin ei ollut huoneita vapaana. Vauva syntyi aamuyöllä ja kun aamulla pääsimme osastolle, olin kahden hengen huoneessa, josta toinen äiti lähti päivällä pois.

Illalla kysyimme kuitenkin vielä perhehuonetta, ja sen saimme, niitä taisi olla useampikin silloin vapaana. Muutimme sitten kahden hengen huoneesta perhehuoneeseen. Ehkä meillä sitten oli hyvä tuuri!

Uusimmat

Suosituimmat