v***taa muut koiranomistajat

Vierailija

kerään todella tunnollisesti koirani jätökset pussiin (eikä niitä edes kehtaisi olla keräämättä, sen verran iso läjä tulee joka kerta). Harvemmin kuitenkaan tulee kerättyä, koira kun harrastaa pääsääntöisesti ns. puskapa*kaa.......

kerään siis jätökset hoidetulta nurmikolta, puistosta, pientareelta jne.

Ärsyttää vain ne, jotka ei vaivaudu missään tilanteessa keräämään. juuri eilen koiralenkillä juttelin erään naisen kanssa, koiransa väänsi kasaa tien pientareelle ja nainen vain jatkoi matkaa juttelun jälkeen. Samoin nuo ns. puistoalueet - lapset juoksevat siellä, samoin aikuiset eri pelien merkeissä - ja sitten monet p**skattavat koiransa siellä eivätkä siivoa jälkiä.

Itseäni ottaisi ainakin päähän todella rajusti, jos minä tai lapseni sotkisi kenkänsä jonkun idiootin koiranomistajan takia.

Ja erityistä v**tusta minussa tämä aiheuttaa siksi, että itselläni on koira (ja siivoan ne jätökset), mutta kun koiranomistajajoukkoon mahtuu näitä idiootteja jotka pilaavat kaikkien maineen.

Kommentit (7)

Vierailija

Jos et itse halua koiria kotiisi niin mitä se sinua risoo jos muut haluavat. Ja se viimeinen kommentti vasta lapsellinen olikin! Jos kaikki koirat lopetettaisiin niin kuka tekisi sitten seuraavat työt: poliisikoiran, ruumiskoiran, palveluskoiran (avustajakoira, sokeiden koira-avustaja, vammaisten koira-avustaja), haavoittuneen eläimen jäljestäminen, tullikoiran, sotakoiran (jos sotaa tulisikin), kadonneiden ihmisten etsinnän, raunioetsinnän jne jne???

Kasva aikuiseksi nro 4.

Vierailija

Saat ap kärsiä muiden koiranomistajien löysäilystä vaikka itse olet tunnollinen. Minulla ei ole koiraa enkä ota. Risoo myös leväperäiset koiranomistajat mutta ap:n kaltaisia saisi todellakin olla enemmän!

Vierailija

Kuinka jotkut voikin ottaa asuntoonsa sellaisen haivesan ruikuttajan, ja vielä täytyy käyttää ulkona kelillä millä hyvänsä.

En ikinä huolisi koiraa talouteemme.

KOIRAT LOPETETTAVA OITIS!!!!

Vierailija

onpa kiva saada kehuja - vaikkakin ihan nettipalstalla anonyyminä :)

Ei se jätösten keruu herkkua ole, isosta koirasta kun lähtee sitä tavaraa ihan kiitettävästi (no onneksi useimmiten vääntää ne puska**at)

Mutta v***ttää nämä koiranomistajat, jotka eivät lainkaan välitä asiasta. Niitä kasoja on jokapuolella, ei minua niinkään haittaa se, että saan " muiden teoista" syyt niskoilleni, enemmän häiritsee se, että aina saa tarkkailla missä lapset juoksee ja telmuaa. Meidän jäljiltä siinä puistossa voisi juosta vaikka miten, mutta aina siellä on niitä ylläreitä :( Kai puistot kuitenkin ensisijaisesti ihmisten virkistykseksi, ei koirien vessaksi. Ja vielä kun useat idiootit toimii periaattella " ei muutkaan kerää"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat