Olen hyvännäköinen nainen ja lapseni ovat todella kauniita. Se näköjään ärsyttää muita äitejä.

Vierailija

Tuulipukumammat ja sekavärisiin vaatteisiin puetut lapset.

Mammoilta ei edes hyvää päivää tai moita saa.

Nyrpeenä lapioivat hiekkaa lapsilleen ja kattovat alta pipon.

Äidit on näköjään todellla kateellisia muille äideille, joilla on kauniit lapset ja siististi puettu katras.

Puhumattakaan jos äitikin on vielä huoliteltu ja kaunis.

Mammojen keskuudessa on todella suurta kateutta ja katkeruutta.

Kommentit (9)

Vierailija

Ja puen heidät myös kauniisti, lasten vaatteista tai harrastuksista ei meidän perheessä tingitä!

Ja tottakai muut mammat on kateellisia, heiltä saa kommentteja tyyliin " se on pääasia että vaatteet on ehjät ja puhtaat" .

Vierailija

Eikä kaunis ulkonäkösi, eikä kauniit lapsesi. Olen sen verran puheliasta ja kohteliasta seuraa, etten välitä siitä, millainen toisen ulkonäkö on. Mutta sen sijaan välitän siitä että tervehdykseeni ei vastata, ei anneta hymyn hymyä takaisin ja koppavasti katsotaan toista päästä varpaisiin. Nopeasti kaikkoan läheltäsi, jos olet tällainen, olit sitten minkä näköinen hyvänsä!

By the way: oltiin reissussa ja yritin tutustua muutamaan äitiin ja heidän lapsiin. Mitä sain? Hiljaista muminaa, yrmeitä katseita jne. Tiedätkö mistä tämä johtui ap? Esim. satakuntalaiset ovat tällaisia, katsotaan kuin lehmä vierasta karsinaa. Ei se aina välttämättä johdu kateudesta vaan luonteesta ettei esim. haluta muihin tutustua.

Vierailija

ja siksi jotkut ei halua/uskalla suhun ottaa kontaktia. Näin minä ainakin koen, jos joku nainen on todella viimisen päälle ehostettu arkipäivänä jossain arkiaskareessa tms.

Vierailija

tosi hyvännäköinen, tosi hyvännäköinen

sä mun suosikkini oot,

voi jos sais ees kopion..

tietäspä vain ketä iltaisin sää aatteleet... din din din din diii..

Vierailija

minulla on myös aivot ja olen luonteeltani mukava. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia muiden hiekkalaatikkomammojen kanssa. Kannattaisko miettiä miksi sulla on ;)

Vierailija

Eihän tietenkää kaikkea voi yleistää mutta onhan meissä suomalaisissa tuota kateutta niin paljon.

Ja suoraan sanoessa olisin minäkin kateellinen äidille joka lapsineen näyttäisi hyvältä jos itse oltasiin räsypekkoja.

Mutta nämä kateelliset voisivat ruveta pitämään itsestään ja ulkonäöstään huolta niin ei tarvitsisi olla muille kateellinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat