APUA KAIVATAAN!

Vierailija

Mies päätti lähteä baariin... löysin äsken sägyltä kirjeen + sormukset. Meillä on 2 alle 3 vuotiasta tyttöä ja oman vammani takia en heitä pysty kunnolla hoitamaan ilman apua. Järki lähtee...

Onko Helsingissä 24/7 päivystävää puhelinta mistä saisi edes jotain apua?

Kommentit (9)

Vierailija

Sosiaali- ja kriisipäivystys, pääkaupunkiseutu

Asiantuntija-apua ja neuvoja selviytymiseen arjen ongelmista.

Helsinki: Puh. 0106 6006. su-to 9-24 pe-la 9-02.

Vantaan kriisikeskus

Puh. (09) 8392 4005 (24h/vrk)

Kielotie 15, 01300 Vantaa

Vierailija

Kavereita (hyviä sellassai) ei ole kun en oo kovin kauaa täällä asunut ja kaikki sukulaiset asuu tosi kaukana (=yli 200 km päässä).

Vierailija

...lähti baariin, mikä on ihan ok homma. Ite olin eilenä samalla linjalla, tosin työkomennuksella. Sit mies tuli takas aika pian. Tuumasin että et viihtynyt kauaa? hänpä tokas että menee samantien ja selitys on tyynyllä. Siellä sitten oli kirje + tyttöjen kelakortit + miehen kihla- ja vihkisormus. Soitin perään ja vastauksena oli pelkkää vittuilua. Samoten tekstarit on pelkkää sitä itteään.

Vierailija

Minusta tuo kuulostaa sille, että hän epäilisi sinun pettäneen häntä.. Tai jotain. Siis juuri tuo äkkilähtö, ja vielä vittuilut perään.. Vähän tuohon tapaan olen itsekin kerran toiminut, kun sain tietää mieheni pettäneen minua.

Soititko sinne numeroon? Pärjäätkö nyt?

Jospa se mies tulisi huomenna kotiin, ja saisitte puhua asian rauhassa selväksi.

Vierailija

... eli epäilee että olen pettänyt kun kirjeessä on mainintaa muista miehistä. Se taas ei ole totta! Mutta eipä tuo mies sitä usko vaikka mistä vääntäisi.

En vielä soittanut, tarkoitus kyllä on kunhan saan ajatukset sen verran kasaan että pysty puhumaan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat