Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumanskege, NYT tiedän miltä supistus tuntuu!

Vierailija

Taitaa olla lähtö synnärille kohta edessä, äsken väänsi selkää niin että tuntui että arse repeää ja silmissä sumenee... Voi jessus, tälläistäkö se tuleekin olemaan?! Iski pelko persiiseen...

Kommentit (10)

Vierailija

Oon menossa täältä pohjoiselta Uudeltamaalta Naistenklinikalle joten matkaa on, taidan kohta kokeilla suihkua ja jos ei helpota niin alan soittelemaan NKL:lle... Onneksi mies on Helsingissä töissä niin voidaan sopia tarvittaessa treffit sitten sinne! :)

Vierailija

Muistan, kun esikoista ollessamme olimme synnytysvalmennuksessa ja siellä kysäisin, miltä ne supistukset oikein tuntuvat ja mistä oikein tietää, että on tosi kyseessä. Silloin pari toisella kierroksella olevaa äitiä vakuutti, että " KYLLÄ SEN TIETÄÄ!" . No, samana iltana tulikin sitten ensimmäinen supistus (kaksi viikkoa ennen LA:ta) ja totesin, että KYLLÄ SEN TIETÄÄ!

Joko lähditte liikkeelle? Onnea matkaan!

Vierailija

Pari tuntia oon jo tehnyt lähtöä mutta meiningillä " katotaan vielä hetki" ... Supparit olleet säännöllisiä 6-7 minuutin välein jo tuntikaupalla mutta kun olo on suht' siedettävä - ainakin ne väliajat - niin olen kärvistellyt vielä kotosalla..

Synnärille soittelin viiden pintaan ja sanoivat, että ei mitään hoppua, voipi tulla kun siltä alkaa tuntumaan.

- ap

Uusimmat

Suosituimmat