kokemuksia naistenklinikasta ja jorvista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli kertokaa kokemuksia,mitä olette pitäneet sairaaloista ja minkälainen on ollut henkilökunta,miten on kaikki sujunut.:)

Kumpaan itse menisitte synnyttämään ja miten on kivunlievitys näissä toiminut,oletteko saaneet pyytämänne puudutuksen/lievityksen?

Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille:)))

Kommentit (3)

Vierailija

Kätilöt mukavia ja sain ne kivunlievitykset mitä halusinkin, paitsi kuopuksen kanssa, mutta se johtuikin siitä, että vauveli päätti tulla niin vauhdilla, ettei meinannut äitikään mukaan ehtiä. Ammeeseen sentään pääsin molemmilla kerroilla. (Avautumisvaiheessa)

Esikoisen kanssa olimme perhehuoneessa ja kaikki sujui hyvin. Kuopuksen kanssa olin neljän hengen huoneessa ja sekin oli ihan mukava kokemus. Hoitajat oli pääosin mukavia...ainahan mukaan pari ei-niin-mukavaa mahtuu, mutta

Suosittelen lämpimästi Jorvia!

Vierailija

Ja mulla jäi tosi hyvät kokemukset. Päivystykseen kun mentiin niin oli ihana vastaanotto ja mukava henkilökunta. Sitten synnytys salissa kätilö oli alussa ehkä vähän vauhko mutta lopussa se joko rauhottui tai mua ei se ainakaan enää haitannut kun keskityin itseeni, sain mielestäni toivomani kivunlievitykset hyvin. Mutta osastollani (52) oli todella ihania kätilöitä, auttoivat imetyksessä ja muutenkin olivat tosi mukavia. Tosin kaverini joka oli toisella osastolla samaan aikaan kun minä niin valitteli kun kätilöt ovat niin tyhmiä. Minulla oli paljon nuoria kätilöitä ja huomasin että kaverillani oli vanhoja. Mutta siis varmaan aika vaihtelevaa. Mielelläni menisin uudestaan naistenklinikalle synnyttämään mutta ehkä kokeilen seuraavan kerran kätilöopistoa (ihan mielenkiinnolla).

T.Silja ja poitsu 9pv

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat