++++ ♥ Trplattimet sunnuntain hartaukseen ♥ ++++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

...

jos jotain hyvää talvessa,niin tämä iltojen pimeys.

nautin tuhannesti kun saan sytyttää kynttilät ja hempeillä niiden tuoksussa ja pehmeässä valossa=)vaikka muuten olen sieluun ja vereen kesän lapsi.viluttaa kaiken aikaa,tähän kylmyyteen en totu koskaan.eikä vielä ees ihan pakkasella=)

joo-koiralla on siis kiima-mutta mitään hätää ei nyt just oo.vasta noin 1 viikon päästä se alkaa olla halukas poikakoirille!

mutta mulla olisi kiima=)tässä nyt.mutten voi enkä uskalla ottaa riskiä.pitää ensin kuulla lääkärin tuomio=(

mä en kestä jos saan jonkun tyyliin ikuisen lääkityksen päälle.

te niin ihanasti ootte aallon harjalla ja plussaatte,että tulee ihan alakuloinen mieli.kun tiedän ettei mulla voi olla yritystä vielä.nyt oon jo itelleni alkanut todistella,onko sen niin väliä,tulisiko(jos ees tulee)kesävauva.jos jatkaisin tästä syksyn litaniaa ja vuoden vaihteesta antais tulla.mun tää " vauvantuloestely" ei siis oo lääkärin määräämää kuin siihen saakka että ne kilpirauhaskokeiden tulokset vahvistuu.mä itse vaan oon itseäni yrittänyt psyykata sinne ensi syksyyn että saisin ees kerran kesä vaavin.mutta nyt alkaa muurit kaatua(eipä siihen kauan mennyt)

omaa napaa kyllikseen,nyt lopetan!

L+5

Vierailija

tietty plussaat nyt tästä kierrosta heti!! niin mä meinasinkin! :) mutta perästä tullaan sitten pian. kiva että sait hyvin rahaa kirpparilta! hei soittaaks sun mies sähkökitaralla tietokoneelle jotain musaa? kun siihen tarvii sen jonku laitteen niin mahtaisko se tietää mikä sen nimi olikaan.. mies on mulle maininnu mut en nyt muista ja meinasin sitä kattella sille lahjaks. se maksaa noin 100E sen muistan! :) voisitko kysästä! Mä en viiti kun muuten arvaa että oon menossa sitä ostamaan.. ;) Kiitti!

Se kolmen päivän välein rytmi on varmaan hyvä, varmasti tärppää teillä pian *toivoo hirveesti plussaa*

Vierailija

Ootkos kysyny aiemmissa raskauksissa etukäteen?

Mä en mutta nyt ajattelin tehdä erilailla ja kysyn kun sen aika tulee ;)

Jos et säkään ole aiemmin kysyny niin kysy kysy kysy.. Mä haluun tietää ;D *leikkisästi painostaa*

Vitsit tätä mun täällä roikkumista. Saankohan varastoitua yhtään tätä palstailua varastoon ettei vieroitusoireet ehtisi ennen huomista iltaa iskeä?? ;)

Vierailija

Voimia [b]Miitsulle ja miehelle[/b]! *halaa ja rutistaa*

[b]Mii:[/b] Laske se la menkkojen mukaan! Ei sitä neuvolassakaan muuteta kierron pituuden perusteella, vasta sitten JOS ultra näyttää, että heittoa on paljon.

Ja testaa huomenna!!:)

[b]piipaa:[/b] ihana sun kommentti " truplat akanoista" :)

[b]Nekku:[/b] Miten sä teet noita värikoodeja, kun sanoit ettet osaa pelkällä näppäimistöllä? Mä en taas osaa millään muulla...

A kp11

Vierailija

Apteekin oma r-testi on musta ainakin ihan luotettava. Noista aconeista, joita saa siis netistä oon enempikin kuullu huonoa. Hei mut sähän voisit kotio mennessäs kurvata sen apteekin kautta ja tehdä sen testin vaik saman tien. Jookos... Eiks ollutkin hyvä idea?!? ;)

Vierailija

[color=cornflowerblue]Ihanaa oli temmeltää tuol ulkona! Lunta on sellaset 5cm, paikoin jopa vähän enemmän. Kyllähän nuo vielä sulaa pois, mutta vielä ainakin on pysynyt - joten nautimme siitä :)

[b]Axe[/b] - Niin kun käytän koko tietsikkaa nyt pelkällä näppäimistöllä. Ja poimin aikasemmin niitä värikoodeja värikartalta - joka oli toisella sivulla. Mutten enää päässyt sinne sivulle, kun tuo hiiri jökkäs. Eli pelkällä näppäimistöllä en osannut enää avata sitä värikartan sivua.

Muutenkin hankalaa ja hidasta käyttää konetta pelkällä näppiksella :)

Äsken oli niin paljon kommentoitavaa ja täs ne kaik sit unohtuu..

[b]Serppu[/b] - Kyl mä kysyisin ;) Ramppasin tytön raskausaikana tuhat kertaa äippäpolilla ultrassa (nuoren iän takia perus tarkastukset). Kysyin aina, mut aina oli jalat niin ristissä, et ei näkyny.. Ja viimisellä käynnillä rv36 päätin etten enää jaksa kysyä. Lääkäri kuitenkin kysy et haluunko tietää.. Ja pojaks sano :) Eipä tullu kuitenkaan poikaa. Seuraavankin kohdalla varmasti kysyn (jos ultrassa käydään sellaisilla viikoilla että näkyy).

Täytys kai mennä ruokaa laittamaan - kun mieskin kohta töistä kotiutuu..

Vierailija

Taas jälleen kerran kirpparikierros tehty:) Se on niin ihanan rentouttavaa omaa aikaa käpötellä kaikessa rauhassa kirppareilla. Mitään ei ole pakko löytää, mutta on niin jännää, että löytääkö juuri tällä kertaa jotain kivaa. Mitään huonoa en osta vaan esim.lasten vaatteissa haen ns.merkkivaatteita ja olen onnellinen kun halvalla jotain löydän:)

Tiitikkä: Huomasin kans jostain lehdestä, että siellä Kuninkaankadulla olisi joku kirppis, mutta en ole vielä käynyt katsastamassa. Täytyypä mennä:)

miitsu: Otan osaa suruunne:´(

Soffu: Todellakin olet raskaana. Niihin testeihin EI SAA VIIVOJA toivomalla:))) Muutaman kerran olen niin toivonut olevani raskaana, mutta enpä sen voimalla ole viivoja saanut aikaiseksi eli KYLLÄ SINÄ RASKAANA OLET!!! :)))))))

Täälläkin muuten satelee hiljalleen lunta, mutta ei niin paljon, että maahan jäisi. Ihanaa:)

Vierailija

Mirulii: Joo tuttua on tuo suun kuivaminen! Mä olen ottanut sen taktiikan että päiväsaikaan toki juon janooni, onhan se tärkeää jo siksi että kehon verimäärä lisääntyy raskauden myötä. Mutta iltaisin ja öisin vain purskuttelen kylmällä vedellä, enkä siis niele. Sekin auttaa siihen " Sahara-suuhun" . Kun tietää, että jos erehtyy juomaan, niin kohta taas kusettaa niinkuin palokunnan hevosta ja nukkumisesta ei tuu mitään ellei leiriydy vessan lattialle.

Soffu: Raskaana olet! Aatteleppa, mä sain plussaa testiin vasta kp 39! Ja vankasti olen vatsaani kasvattanut! Turhaa ressiä aiheutti äitisi kommentti.

Miitsu: Voimia ja myötäeloa suruun!

Nekku: Mäkin haluun tänne lunta!! Wau, *karehtii*!! Olen saanut kaikki lehdet haravoitua ja torstaina vein nurmenleikkurin talviteloille: Talvi, lumi ja pakkanen: Tervetuloa!!

Omanapa:

Minulla olisi nyt sitten tiistaina se gyne-aika. Käyn siis nämä raskauden aikaiset lääkärikäynnit " omalla" yksityisellä, kun nuo neuvolalääkärit ovat täällä vähän mitä-sattuu-porukkaa. Ja nyt ois sitten mahikset ultraan ja siihen sukupuolen selvittämiseen. Kääks, mitähän tekisin kysyiskö..?!

Serpenttiini rv24+5 (kai)

Vierailija

Jäin taas yksin kotiin, kun meis lähti vaihtamaan autoon talvirenkaita. Nyt onkin oikea hetki vaihtaa, koska illaksi on luvattu lumisadetta, ja ensi viikollakin pitäisi olla kylmää. Kävimem äsken ulkona kävelyllä ja olimme aivan jäässä, vaikka päällä oli talvitakit ja pipot päässä. Kylmä tuuli puhalsi kuitenkin vaatteiden läpi. Menee varmaan taas hetki, ennen kuin tottuu näihin viileämpiin ilmoihin.

Täälläkin odotellan jo Miin ja Mariposan testauksia. Testatkaa pian älkääkä pitäkö meitä enää jännityksessä.

Miitsulle lähetän minäkin voimia suruun. Nuoren ihmisen kuolema on aina läheisiä järkyttävä asia. Itsekin olen usein miettinyt sitä, miten ilo ja suru, syntymä ja kuolema kulkevat rinnakkain.

Neidin tarmoa ja jaksamista ihmettelin minäkin. Pyydä tosiaan jotain tuutua apuun nyt, kun miehesi lähtee taas pidemmäksi aikaa pois. Muuten saattaa käydä niin, että olet pian todella uupunut, vaikka tällä hetkellä tuntuisikin vielä siltä, että jaksat. Toivottavasti pikkuisen itkut vähenisivät.

Soffulle annan neuvoksi, että älä kuuntele enää muiden ohjeita vaan nauti raskaudestasi. Jos et olisi raskaana, et olisi varmasti saanut testistä edes haamua. Jos jotain olisi oikeasti vialla, se tulisi sitten jossain vaiheessa ilmi lääkärissä tai neuvolassa. Jouduitko muuten jo paljastamaan raskauden anopille? Millainen oli reaktio?

Joudun varmaan jo pikkuhiljaa valmistautuaan huomiseen työpäivään. Ei kyllä yhtään huvittaisi mennä vielä töihin. Paljon mieluummin jatkaisin lomaa vielä ensi viikon.

Vierailija

[color=plum] Mä täällä jo heti aamusta kun pvällä iskee nettipimento ;) *varastoi täällä roikkuen*

MIITSUlle voimia surun keskellä. Miehelle lähetän voima säteitä ~~~~

PIIPAA, hyvä että olet jo päässyt ajatuksissa selkeenemään päin ;D

Kyllä se kolmas teille suodaan, hyvinkin pian. Usko pois :)

[color=purple] SOFFU [b] RAKAS [/b]!! Sinä ET ole valeraskaana. Elä anna äitisi sekoittaa ajatuksiasi :/ Et sinä testiin saisi kahta viivaa jollet olisi oikeesti raskaana. Käsittääkseni valeraskaudessa oireet voivat tulla, mutta EI se hormoni ala erittymään ilman istukkaa sinuun joten. Ellet sitte sitä istukkaa(kin) kuvittelemalla saa itseesi ;DDDDDDDD

Nyt rauhoitut ja USKOT että teille tulee VAUVA!!! Mä sain VASTA eilen kp 35/rv4+6 vahvan viivan raskaustestiini, joten jos testaat sinäkin vasta sitten, huomaat että murheesi olivat aiheettomia =)))))

[color=fucshia] Tulkaahan nyt tänne lätisemään seurakseni, koska n 4 tunnin kuluttua mulla iskee ahdistus kun en pääse luoksenne ;)

Mukavaa sunnuntaita teille kaikille !!!!!!! [color=red] ♥ [/color]

Vierailija

Täällä jo virkeenä töissä. Kotiin jo tekisi mieli, mutta kolmeen asti on kärvisteltävä. Pojulla oli eilen jo kuumeeton päivä, joten eiköhän tuo tautikin taida olla voitettu kanta. Mulle ei ihan vielä oo kolahtanut tää, että raskaan ollaan. Mutta eiköhän se tästä ajan kanssa. Mullakin on vähän samoja aatoksia kuin Marieelalla, eli mietin kun ei ssuremmin oireita oo, et onks mä nyt oikeesti raskaana vai en. Tai no, onahn tää väsymys. Ja ainainen jano ja pissihätä. Suu tuntuu olevan jatkuvasti rutikuiva vaikka kuinka jois. Ja mun vatsa on kanssa ihan sekasin. Onks teillä muilla ollut alkuraskaudessa vastaavaa? Aika liukkaasti saa veskiin juosta. Taikka voihan se olla, kun oon taas pitkästä aikaa juonut aamusin kahvia, että sekin sen tekee. No mutta nyt riittää tää mun löpinä.

miitsu: Otan osaa suruunne *halaa*. Harmi, että sattui nyt just teidän matkaa ennen. Vaikka eihän ne kamaluudet lupaa kysy, kun tapahtuu. Voimia ja jaksamista teille molemmille!

Neiti: Sä oot kyllä super-äiti :) Jaksat ton rumban lisäksi vielä jumppailla ja tehdä kaikkia hienoja listoja. Ihailen sua todella. Mä olisin varmasti ihan kuollut. Kun teillä on noita iltahuutjoa ja kaikkee. Harmistus, että mies pian lähtee pois. Pyytelet sitte vaan äitiä tai muita avuksi, jos siltä tuntuu.

Mariposa ja miia: Testatkaa nyt tekin hyvä ihmiset! Eihä se siitä jahkaamalla muuksi muutu ;) Tahtoo jo saada varmistuksen, että ootte raskaana!

Soffu: Nyt lopetat noi höpöpuheet. Vai muka vielä valeraskaana :D Mä oon tasan Marieelan kanssa samaa mieltä, että istukkaa et kyllä pysty toivomalla aikaansaamaan. Ja sehän sulla on, kun kerran on raskaushormooniakin.

Marieela: Voi että tota sun äitiäs. Ihana, kun noin aavistaa ja vedättää kaiken lisäks sua :D Melkonen selvännäkijä kyllä on. Jokos teidän tyty on paremmassa jamassa? Hope so...

Missäs Serenah luuraa. Ja Nifkin. Tulkaahan ilmottelemaan ittestänne, että tiedetää et te ootte hengissä ja niin poispäin.

Nyt on pakko taas tehdä hommia.

Mukavaa päivää kaikille!

T. mirulii rv 4+1 (heh, ihan hassua kirjottaa noita raskausviikkoja)

Vierailija

testaatestaatestaa....

Miruliin idea oli kyllä hyvä!! Apteekin kautta kotiin ja testin tekoon :) ja sitten meille heti kertomaan tuloksia!! :)

*intoa puhkuen täällä*

Vierailija

[b]Mariposa:[/b] Toi [b]Miruliin[/b] ehdotus oli kyllä varsin hyvä... ;) No, jos et vielä tänään, niin kuitenkin alkuviikosta?!

[b]Johelle:[/b] Mä luulen, ettei kannattas tehdä sitä... En todellakaan ole hemaiseva näky:/ Aamulla harkitsin laittavani jumppahousut jalkaan, että siellä olis mukava olla!! Onneks sentään viime tipassa vedin farkut! Mutta eipä se tuota naaman tilannetta kauheasti paranna;) Mies onneksi sanoi, että meitä näkyi siinä tosi vähän aikaa!

Ihan kohtuudella sain rahaa. Jäin ostosteni jälkeen vielä plussan puolelle. Mun mielestä se on kivaa hommaa ja pääasia, että pääsee rojusta eroon.

Juu, ja varmasti plussataan!! Tai mä ajattelin jo tästä kierrosta, jos ei haittaa..? :) Mulla on nyt kp11, luulen, että ovis on loppuviikosta. Mun suunnitelma on houkutella mies peiton alle kolmen päivän välein;) Silloin se ei vielä tajua, että mulla on joku taka-ajatus, se kun ei välttämättä halua tietää milloin on ovis tms. Ja seon tutkimustenkin perusteella paras tahti;)

Mulla on [b]sopimus itseni kanssa[/b], että syön herkkuja vain tarjottaessa/itse leivottaessa (liian harvoin). Leffaa katsoessa saa ostaa karkkia. Tämä viikko meni loistavasti, ja urheiltuakin tuli 4 kertaa:) Jos tässä nyt vähän kiinteytys... *kateellisena ajattelee [b]Neidin[/b] vauhtia*

Hyvää yötä!

Vierailija

Luin että ostit testin jo ;) Minkä testin ostit ja testaatko huomen aamulla??? Ihanaa, en malta oottaa vastausta ;D *taputtaa käsiään yhteen innostuneen*

-M rv 5+0

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat