Inhottaa, onko muilla karvankasvu näin hidasta ?

Vierailija

Hiukset on ohuet ja harvat. Kainalokarvat jos jättää ajamatta, niin puolen vuoden päästä on muutama 2 cm pitkä haiven kasvanut. Alapään karvat ovat kanssa erittäin harvassa, iho näkyy selvästi ja siinä muutama karva, bikinirajoja ei tartte ajella.

Eli karvat ei todellakaan tursua mistään, lisäksi ovat vielä aika vaaleat.

Kadehdin välillä niitä ihmisiä, joilla on paksut tummat pehkot, yleensä sellaisilla ihmisillä on myös hiukset paksut.

Kommentit (5)

Vierailija

Minullakin tämä on yhtämittaista sheivausta. Sääret kuitenkin epilon, mutta kainalot ja alakarvat sheivaan n. joka toinen päivä.

Vierailija

Minullakin melko hitaasti (onneksi) kasvaa nämä muut kehon karvat, paitsi hiukset normaalisti.

Raskausaikana olin lähes karvaton. Alapäänkarvat tuli poistettua vahalla r.v. 20 paikkeilla, ja ne pysyivätkin poissa koko loppu odotusajan. Nyt vasta synnytyksen jälkeen (2kk) tarvitsee vahaus taas tehdä. Sama säärikarvoilla.

Vierailija

Hiukset kasvaa n. 20 cm vuodessa. Olen tosi kiitollinen siitä, sillä voi leikata vaikka kerran vuoteen poikatukan ja viilettää jo seuraavana kesänä olkapääpituisen letin kanssa:)

Olen vielä siitä onnekas, että karvoja ei kasva muualle runsaasti. Aläpäässä on kohtuudella, kasvavat kyllä nopeasti takaisin, mutta ovat tosi soveliaasti rajautuneet normaaliin alushousumallini sisälle:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat