¤¤¤LOKAKUISET SUNNUNTAIHIN 23.10.05¤¤¤

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Taustalta päätin taas hypätä kehiin..

Olikos se Kaisa, jolla oli niitä suppareita; tsemppiä vaan, ehkäpä tulokas tosiaan syntyy täsmällisesti LA:na.

Tänne ei vielä kummempaa. Eilen rehkin jonkin verran, sahailin ja naulailin taulunkehykset. Tirautinpa kunnon itkutkin, kun loukkaannuin miehelle aika pikkujutusta. Millään ei vaan meinannu itku loppua, millastakohan lienee se synnytyksenjälkeinen herkkysaika, huh huh. No suppareita ei itku kuitenkaan aiheuttanut, toisin kuin ainakin mulle kova nauraminen aiheuttaa. Illalla pitkästä aikaa äSSäiltiin, mut eipä siitäkään kummosta seuraamusta tullu.

Limatulppaa olin eilen tosin bongailevinani, mut saatto olla vaan paksua valkkariakin. Kuvailua: Oli paksua, vaaleaa, ehkä aavistus punertavaa sävyä muttei mitään veriviiruja. Ei mitenkään sitkasta. Aiemmin on tullu ajoittain hiukan sellasta kirkasta sitkeää limaa pienissä määrin. Sorry kuvailut, mutta kuulostaako teistä kumpikaan limatulpalta?

Meidän talosta hajos hissi ja huomenna ois tulossa huoltaja. En tiiä miten kauan menee, että toimii taas. Ei siinä mitään, mutta asutaan 6.krs ja mietin jo, että miten portaiden laskeutuminen onnaa, jos synnyttämään lähtö koittaa ennen hissin korjausta. Toisaalta hyvä että korjataan, ikävämpi ois jäädä synnytystuskissa hissiin jumiin pitkäks aikaa. (Pari kertaa pienen ajan sisällä hissi on jättänyt jonkun jumiin ja nyt jarrut on sökönä). Toisaalta tuo rappusten ravaaminen vois tehä hyvääkin ja huomenna ois vielä taloyhtiön haravointitalkoot, sit tiistaina vois pikkunen vaik syntyä. Vähän tyhmää tietysti tällanen suunnittelu, kun eihän synnytystä todellakaan voi itse määrätä. Mutta epätietoisuus tuskastuttaa.

39+5

Vierailija

JENSKULIINILLE Tsemppiä huomiseen ! Ja toivottavasti kaikki menee hyvin.:)

Jokohan URKKI sai jäädä nyyttiä noutamaan, kun ei ole mitään kuulunut.Toivottavasti.:)

ja kaikille suppareita ja kunnolla, että saamme loputkin lokalahjat syliimme.:)

HEMULII Ei ole näkynyt tänään ?

ponnyt rv 40+5

Vierailija

Juuri meinasin pinon aloittaa, mutta [b]Valencia[/b] kerkesi mua ennen :)

Täällä on koitettu nukkua yö, mut supisteluihin on tullut herättyä aamuyöstä! Ja ihan tuntuvia ne onkin.

Aloin tuossa äsken jo katsomaan kellosta aikaa ja niitä tuntui tulevan 10min. välein.

Testasin taas pissin ja muut ok, mut nyt näkyi selkeesti olevan verta joukossa!! Eli kaippa se enteilee jo aikalailla!!

Ja nyt väliä oli suppareissa vaan 7min.

Että eipä muuta kuin nyt seuraamaan tilannetta ja koitan saada aamupalaa suuhun ja mennä suihkuunkin vielä.

Täällä on jo muuten ensi lumi maassa!!! Ihan hullua, että jo nyt. Mut onneksi kerkee sulamaan pois, kun miehen piti haravoida takapihakin vielä.

Kaisa ja jo [b]40+0[/b]

Vierailija

Yöllä tuli nukuttua aika huonosti.Liikaa vauhtia eilen, joten vauva liikkui vilkkaasti ja supisteli 10min 3h ajan kipeesti.Oli jotenkin tukala olo.:( Nukuin vaan 6h yöllä.

Käytiin ulkoilemassa aamupäivällä.Aika kolea sää.Hirvee painontunne alhaalla ja pissahätä-olo puolimatkassa.Hieman liian pitkä kävely kai.

Limatulppaa olen nyt bongannut yöllä ja tänään...

HÖMÖTINTTI kuulostaa enempi runsaalta valkovuodolta.

Mutta taidanpa mennä hieman lepäilemään.

ponnyt 40+5 ja masunasukki

Vierailija

Ollaan samoilla viikoilla hennajo ;) Milloin se meidän vuoro tulee???!!!?? Ei pientä kärsimättömyyttä ilmassa, ei... Eilisillan tsemppasin jo tuota masuasukkia kun myllersi niiiin hirveenä masussa. On silläkin jo varmaan olo, että vois jo tulla. Pääsis jo halailemaan ja suukottelemaan omaa rakasta.. huoh.. kova on kaipuu jo!

KAISALLE ekstratsempit! Toivotaan, että teillä on nyytti pian sylissä :)

HOROSKOOPEISTA: meillä mies toivoi, että vauva olis syntynyt vaaka-aikana. Mie itse olen skorppari ja kuulemma joskus (joskus joo joo) " vähän" itsepäinen ja vaikea persoona. Nyt se tuskastelee, että miten hän pärjää kahden skorpioninaisen kanssa :D Sanoi kyllä, että raskausajan olen ollut melko " seesteinen" , että johtukohan ne aikaisemmat mielialan vaihtelut sitten pillereistä vai johtuukohan tämä rauhallisuus raskaushormoneista. Vaikea mennä sanomaan... Taitaa olla pillerimerkin vaihto edessä jos taas alkaa mielialan vaihtelut kun ne aloittaa.

Tänään on tiedossa kakkua ja kaikkea ihanaa! Mennään käymään kummitytön synttäreillä jee jee! Kukaan ei olekaan moneen päivään tarjonnut täällä mitään hyvää.. *vink vink* kröhöm.. en oo herkkuperse en! ;)

Kielo 39+0

Vierailija

[b]TA1KA:[/b] Mullakin aamulla suppaili 10 min välein, mut sit loppui... Piti päästä nukkumaan päikkäreille, kun tuli kamala väsymys ja oksetti...

Nyt tuossa äsken mullakin sit näytti tulevan sitä limaa (yök) jossa seassa verta!!! Eli limatulppa irtoamassa... JEE...!!! Supisteluja ei ole vielä kuitenkaan alkanut tuleen tiheesti. Mutta katsotaan tuleeko lähtö yöllä?!!

Mies oli kuitenkin sitä mieltä, ettei kai se vielä synny??!! =D

Meen nyt huilaamaan taas sohvalle.

-Kaisa-

Vierailija

kai se tästä joskus.. toivottavasti teillä helpottaa nuo ilmavaivat ja mikä tahansa mikä huudattaa vauvaa.. täytyy vähän viel syödä jotain, ja mennä sit nukkuu.. aamulla saa taas herätä pettyneenä kun vauva on päättänyt jämähtää massuun viime tippaan asti.. hyvää yötä joka tapauksessa, toivottavasti pikku prinsessa antaa sun edes vähän nukkua ens yönä!

Vierailija

Eikun pinoon vaan! Koko päivä menny mummoloissa ja nyt vasta ehdin koneelle. Flunssa onneksi tuntuu ehkä vähän helpottavan, eli voisin lähteä synnyttämään :) Ja viime yönä sain hyvät yöunetkin, niin olis virtaakin!

Kaisa ja TA1KA: Kuulostaa siltä että pääsisitte pian tositoimiin, tsemppiä! Vaikka käykin vähän kateeksi...

Tänään mulla tullu jopa muutama aika napakka supistus, ei voi sanoa, että kipee, mutta melkein ja alaselkä on kipee. Mutta en pidä toiveita kovin korkeella, kun sitten kuitenkin ottaa päähän, kun ei mitään tapahdukkaan. Selkäkivut voi johtua toki monesta muustakin asiasta, kun tämä mahakaan ei ole ihan sieltä pienimmästä päästä...

Ei muuta kun roppakaupalla supistuksia kaikille jäljellä oleville lokalaisille :) Ja tsemppiä, koitetaan jaksaa!!

Joh@nna 39+3

Vierailija

Tuossa klo 10 jälkeen ne loppui!!! Ei enää suppaile :' (

Kävin kuumassa suihkussa rentoutumassa ja oli ihanaa olla siellä... Ja olisin edelleenkin, mut tuli yhtäkkiä ihan kamala olo. Meinasin oksentaa suihkukoppiin! Ja äkkiä sieltä sit pois etten oksenna sinne.

Tässä nyt hetken olen koneella ja mietin et mitäs teen... nälkä olis, mut ei kuitenkaan tee mieli mitään. Oksettaa ja on jano! Eli juon jotain... hyvin yksinkertaista ;)

Ja voisin mennä päikkäreille, kun kerran nukuttaa ihan kamalastikin, et jaksaa sit lähteä synnyttämään, jos lähtö tulee tänään.

Vauva jaksaa kuitenkin venytellä jäseniään masussa! Kaippa se alkaa valmistautumaan ;)

-Kaisa-

Vierailija

Piti vaan tulla oikaisemaan SINILAINEN, että en se ole minä, joka on lähdössä käynnistykseen aamulla (joku oli, en muista kyllä kuka). Mulla on kyllä aamulla se yliaikakontrolli, jonka toivoisin johtavan käynnistykseen, mutta ilmeisesti se on aika epätodennäköistä.

Mulla on koko päivän ollut aika outo olo. Turvotus on iskenyt nyt toden teolla minuunkin, vaikka tähän asti se on ollut vähäistä, olen ihan tönkkö jaloista ja käsistä. Lisäksi sellainen vähän huimaava olo, ei paljon viitsi olla seisaaltaan. Olisko verenpainetta? Vähän tuntuu orvolta nyt olla kaksin pojan kans kotona kun mies on iltavuorossa. Onneksi aamulla pääsee lääkärille. Ei muuten supparin supparia koko päivänä.

Vierailija

väsyttää kyllä tässä jo, ehkä sitä vaan pitäisi mennä nukkumaan jo kohta.. jos joku keksii, miten saa ajatukset pois pyörimästä oman navan ympäriltä, niin ehdotuksia otetaan vastaan, tässä kun voi huonolla tuurilla mennä vielä lähes kolme viikkoa ennen kuin vauva on maailmassa...

Vierailija

Tänään supistellut aamusta alkaen kiihtyvällä tahdilla ja nyt tuntuu jo kivuliailtakin, väli nyt jotain keskimäärin 8 minuuttia! Ja reilu tunti sitten alkoi tulemaan vaaleanpunertavaa ja venyvää limaa oikein urakalla (sori ällö kuvaus) joten olisikohan limatulppaa? Eli pääsisiköhän tästä ensi yönä tositoimiin?!

Autss, taas yksi kivulias supistus!

Palailen ilmoittelemaan jos lähtö tulee, jos ehdin ;)

TA1KA 40+1

Vierailija

Maha tuntuu tuleen kyllä alaspäin aamun suppareille!! Sain nukuttua ilman et suppareita tuli. Mutta kun käänsin itseäni kyljeltä selalleen hetkeksi tuli heti supistus. Ja sängyltä noustessa selkään jomotti.

Vessassa huomasin, et siteeseen oli taas tullut verta! Eli kaippa kohta irtoaa limatulppa... Ja ehkä ensi yönä sitten?...

Taitaa tänne tulla kans kahdelle vesimiehelle skorppiooni-lapsi :)

Vaikka onhan tässä vielä 9 tuntia aikaa ;D

-Kaisa-

Vierailija

No eipä näy pinot enää mahottomia kasvavan. Hyvä kai niin..antaahan se toivoa että pien itsekään ei täällä tarvitse kupeksia vaan voi tuhlata senkin ajan pienen nyytin hoivaamiseen ;)

NINNULILLE oikein paljon onnea huomiseen käynnistykseen. Toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja nopsasti!!! Pian sullakin on jo oma nyytti *huokaus*

SPICA mä oon miettiny että kun mulla on tuo laskettu aika 26.pvä niin muistuupa tuossa välillä mieleen että menkkojen mukaan se olisi vasta 1.11 :( Ei kyllä yhtään lohduta...pikemminkin ottaa pannuun jos tuo tulokas itseään sen mukaan meinaisi ajoittaa.

Tässä Fazeriinaa mussuttaen ja kuumaan teehen dipaten

Sinilainen 39+4 *booooooring*

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat