MINKÄ TAKIA sä saat toisen lapsen ja mä en?

Vierailija

Minkä takia kaikki mun ympärillä saa lisää lapsia mutta meillä ei onnistu, ei hoidoilla eikä ilman?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

6 vuotta sitten ja pikkukakkonen kohtuun rv41+4 2 vuotta sitten, eikä kolmosta kuulu. Enkä silti ole katkera muiden onnesta! Ihmiset on niin erilaisia. Onneksi on ihana kummityttö sentään minulla.

pahoitteluni.

Vierailija

Todella olette empaattisia ihmisiä ;( Itselläni on lapsia 5 ja tunnen kolme ihmistä joilla vauvaa ei kuulu.Miksi pitää sanoa noin loukkaavasti ihmiselle joka hakee vain kenties täältäkin vertaistukea?! Tiedän että osa täällä olevista aloituksista on provoja mutta TE arvon viisastelijat;Katsokaa peiliin! Ajatelkaa yhden kerran niitä tilanteita josta täällä joku on kirjoittaa, omalle kohdalle!?

Tämä palsta todistaa että toinen ihminen on ihmisen PAHIN vihollinen.

AP:lle.En voi sanoa että tiedän miltä sinusta tuntuu mutta voin sanoa sinulle; Tsemppiä, voimahali ja hyvää syksyn jatkoa.

Vierailija

Hoitojen päättymisen jälkeen olin todella surullinen ja katkerakin. Nyt olen päässyt eroon siitä katkeruudesta ja yritän keskittyä muihin asioihin elämässä. Toki vieläkin välillä surettaa, että sitä toista lasta ei todennäköisesti koskaan tule.

Vierailija

Miksi haluaisin toisen jos en rakastaisi yli kaiken ainoata? Kyllä mä saan valittaa ja itkeä tätä asiaa! Vain toinen saman kokenut voi tietää miltä tämä tuntuu! ap

Vierailija

Eli on meitä muitakin samassa veneessä... Joo ja olen todella onnellinen tästä yhdestä, mutta silti olisin kovasti tahtonut lisää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat