emma- vai carena vaunut

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

oisko kokemuksia ko. vaunuista..? olen vähän katellut kummankin merkkisiä vaunuja, lähinnä ku ovat suht halpoja.. vaunujen plussat ja miinukset..

Kommentit (1)

Vierailija

Meillä oli aluksi Emman yhdistelmät. Mielestäni ihan hyvät ja hintansa arvoiset. Jousitus ei ole niinkuin kalliimmissa merkeissä, mutta ei se menoa haitannut. Oikeastaan ainoa miinus oli, että jäivät äkkiä pieneksi. Meillä poika on nukkunut päikkärit ulkona. Nukkuu vieläkin, hän on nyt 1v 9kk. Myimme vaunut pois kesällä, pojan ollessa 1v 5kk, koska paljon tilaa ei enää ollut, vaunut jäivät myös lyhyeksi. Ostin tilalle Carena Sprint kuomurattaat, meillä se malli jossa vauvan menosuuntaa ei voi vaihtaa. Ostin kyseiset rattaat, koska olivat halvat, näyttivät hyvältä ja makuutila oli isompi. Meillä poika mahtuu vielä nyt talvella nukkumaan päikkärinsä niissä. Näihin rattaisiin olen ollut tosi tyytyväinen. Ovat kevyet nostaa autoon ja hyvät työntää. Olen kuullut myös paljon negatiivista, mutta itselläni vain positiivisiä kokemuksia molemmista vaunuista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat