Uusi kuumeilija

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei kaikille! Olen 28v. neitokainen, avomieheni on 37v. Yritystä on takana jo reilut kaksi vuotta... eli kait meitä voi sanoa jo lapsettomiksi. Hankalaksi meidän elämämme tekee miehen reissutyö, eli hän saattaa olla töissä 6vkoa putkeen, ja sitten 3 kk kotona. Tai viikko töissä ja vkl kotona... todella epäsäännöllistä kotonaoloa ja siten myös lapsenyritystä. Minulla kierto on ollut aikas säännöllistä ehkäisyn jälkeen, paitsi nyt on heittänyt puolen vuoden sisällä. Pari kertaa olen tehnyt jopa tuloksettoman raskaustestin. Olen vuoden ajan kerännyt rohkeutta mennäkseni lääkäriin perustutkimuksiin, mutta ei... nyt oisi tarkoitus ryhdistäytyä. Toisaalta en ole vielä täysin varma, haluanko hoitoihin.

Kommentit (1)

Vierailija

tervetuloa vaan mukaan tänne palstailemaan. meillä on yritystä takana samanverran.kaikki tutkimukset on tehty ja nyt oli eka inseminaatio. me mentiin tutkimuksiin reilun vuoden yrittämisen jälkeen ja tuloksena toistaiseksi selittämätön lapsettomuus. alkuun tutkittiin minulta perus labrat ja miehen simpat, silloin olo oli kauheen epäselvä ja mietin et eihän tän näin pitäny mennä. nyt yli 2v lapsettomuutta eläneenä, tämä on jo osa meidän arkea, niin kauheelta kuin se kuulostaakin. helppoa se ei ole ollut ja vielä vaikeempaa siitä on tulossa kun edetään kohti rankempia hoitoja. teidän kannattaa jutella asiasta yhdessä. se että menee tutkimuksiin ei kuitenkaan vielä tarkoita hoitojen aloittamista. teillä on vielä aikaa miettiä haluatteko minkälaista hoitoa. tietysti miehesi työ tuo omat rajoitteensa, mutta mikään ei ole mahdotonta :) toivotan teille onnea kovasti ja toivottavasti pääsette pian siirtymään tuonne plussanneisiin.

-p-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat