islamin paratiisi

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

siis ymmärsinkö nyt ihan oikein? Islamin paratiisissa on siis nuoria neitsyitä miesten seksiorjiksi ja nuoria poikia naisille, onko pojatkin naisille seksiorjiksi? (johan on kumma Jumalan valtakunta!) ja siis nämä seksiorjat on allah itse luonut sinne (käyttääkö allahkin näitä tyttöjä/poikia?) eikä nämä olennot siis ole kuolleita ihmisiä vaan ne ovat aina olleet siellä paratiisissa? nauttiiko ne olennot siitä seksistä?



Tässä maanpäällisessä elämässä naisten täytyy peittää itsensä, ei saa näyttää ja korostaa kauneuttaan. Seksi on likaista, sen jälkeen täytyy peseytyä, ruoillemaan mentäessä naista/miestä ei saa kosketella/suudella tai ajatella tai tuntea mitään siihen liittyvää. Silti allah itse on luonut paratiisistaan kuin seksi luolan, miehet ja varmaan naisetkin rukoilee ja palvoo allahia jotta pääsisi ikuiseen seksi luolaan satoineen seksikumppaneineen..!? En kyllä voi uskoa minkään Jumalan kuvailevat taivasta noin, olisikohan tämä kohta itse saatanan suusta... jos kerran profeetta on kuullut saatanan äänen.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Alkoko kaduttaa, että painoit OK?



http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=browse&QR=20051&dgn=4



Linkissä naisen todistuksesta ja muuta. Vaikka tuntuu aika turhalta mitään linkittää, kun tuskin niitä kukaan lukee...



En ole missään vaiheessa väittänyt olevani mitenkään oppinut. Vika ei varmaan ole minun, jos joku selaista alkaa kuvitella. Se mitä olen lukenut ja omaksunut on tapahtunut omasta kiinnostuksesta ja tarpeesta.

Vierailija

tuhve:

Lainaus:




Bombukselle: tietääkseni tässä on enemmän ärsyttänyt ruusun kommentit siitä, että orjat ovat koiriin verrattavia alempia olentoja.




Vertaus koiriin tai yleensäkin ihmisen pitämiin eläimiin koski vain orjien asemaa ei (ihmis)arvoa.



Vierailija

Allah says, addressing His Prophet that He has made lawful for him of women his wives to whom he has given the dowery, which is what is meant by " their due' ' , which is used here, as was stated by Mujahid and others. The dowery which he gave to his wives was twelve and half `Uqiyah (measures of gold) so they all received five hundred Dirhams except for Umm Habibah bint Abi Sufyan, to whom An-Najashi, may Allah have mercy on him, gave four hundred Dinars (on behalf of the Prophet ) Safiyyah bint Huyay, whom he chose from among the prisoners of Khaybar, then he set her free, making her release her dowery. A similar case was that of Juwayriyah bint Al-Harith Al-Mustalaqiyyah -- he paid off the contract to buy her freedom from Thabit bin Qays bin Shammas and married her. May Allah be pleased with them all.



[وَمَا مَلَكَتْ يَمِينُكَ مِمَّآ أَفَآءَ اللَّهُ عَلَيْكَ]



(those (slaves) whom your right hand possesses whom Allah has given to you,) means, `the slave-girls whom you took from the war booty are also permitted to you.' He owned Safiyyah and Juwayriyah, then he manumitted them and married them, and he owned Rayhanah bint Sham`un An-Nadariyyah and Mariyah Al-Qibtiyyah, the mother of his son Ibrahim, upon him be peace; they were both among the prisoners, may Allah be pleased with them.



Tämä on siis tafsir ibn Katheerista, http://www.tafsir.com



eli Profeetta Muhammad vapautti nämä naiset ensin, jotka olivat sotavankeja.. jonka jälkeen hän avioitui heidän kanssaan.



Sen lisäksi jakeen 2:221 tafsiirista löytyy seuraavaa:



(And indeed a slave woman who believes is better than a (free) Mushrikah (female idolators), even though she pleases you.)



It is recorded in the Two Sahihs that Abu Hurayrah narrated that the Prophet said:



«تُنْـكَحُ الْمَرْأَةُ لِأَرْبَعٍ: لِمَالِهَا وَلِحَسَبِهَا وَلِجَمَالِهَا وَلِدِينِهَا، فَاظْفَرْ بِذَاتِ الدِّينِ، تَرِبَتْ يَدَاك»



(A woman is chosen for marriage for four reasons: her wealth, social status, beauty, and religion. So, marry the religious woman, may your hands be filled with sand (a statement of encouragement).)



Muslim reported this Hadith from Jabir. Muslim also reported that Ibn `Amr said that Allah' s Messenger said:



«الدُّنْيَا مَتَاعٌ، وَخَيْرُ مَتَاعِ الدُّنْيَا الْمَرْأَةُ الصَّالِحَة»



(The life of this world is but a delight, and the best of the delights of this earthly life is the righteous wife.)



Joten miestä kehotetaan valitsemaan vaikka orja, jos tämä orja on uskonnollinen nainen - mieluummin kuin epäuskova nainen.

Vierailija

Enpä arvannut että ottaisitte itseenne koiravertauksesta, sehän on Suomessa melkein virallinen perheenjäsen. Näin ollen ajattelin, että vertaus aasista mikä oli ekas mielessä olisi liian loukkaava.

Vierailija

Tässä vastauksena alkuperäiselle kysyjälle, nämä ovat englanniksi tosin mutta paljon on tietoa jos jaksaa lukea...



al-Jannah wa an-Naar

In The Light of the Qur' aan and Sunnah

http://www.islamworld.net/heavenhell.htm



Paradise described in the Qur' an

http://www.troid.org/articles/aqeedah/thehereafter/paradise/paradisedesc...



The Gates of Paradise, Descriptions of Paradise From The Qur' aan and Hadeeth

http://www.troid.org/articles/aqeedah/thehereafter/paradise/gatesofparad...



Ja vielä oma kommentti.. emme voi loppujen lopuksi tarkalleen tietää ollenkaan millainen paikka Paratiisi on tai mitä siellä tehdään. Siksi on melkeinpä typerää alkaa väittelemään tällaisesta aiheesta. Meistä ei ole kukaan Paratiisia nähnyt, joten kaikki on vain tulkintaa ja arvailuja niistä tiedonhipuista joita meille on annettu.

Vierailija

Jenni_äiti:

Lainaus:


Täyttä p****a tuo teksti. Täällä maanpäällä taitaa Kristityt olla niitä miesten seksiorjia. Prostitoidut ja sitten harrastetaa yhden illan juttuja. Toki moni tänne tullut muslimi on alkanut elämään maassa maan tavalla periaatetta ja lähteneet ettimään diskoista seksiseuraa (miehet lähinnä). Omassa maassa eivät pystyisi siihen.

.




Etkös itsekin ole kristitty? Vaikket uskossa olekaan. Oletko seksiorja, prostituoitu vaiko harrasteletko yhden yön suhteita?



Minä olen myös kristitty, enkä tee mitään noista... eikä Raamattu sellaiseen lupaa antaisikaan. Ja kyllä Vanhaa Testamenttia oli nuo moniavioiset ajat... syntiä sielläkin.



Mikset jo käänny muslimiksi, kun niin mielesi kuitenkin tekee? Voitpahan sitten jakaa miehesi parin, kolmen naisen kesken... ja tuntea ihanaa tasa-arvoa.



(Sorry, mutta närkästyin kommentistasi)

Vierailija

eiköhän siellä Raamatussaki ole orjia ja jalkavaimoja vai oliko ne sivuvaimoja. Et sillee. Ja turha selittää että se on vanhaa testamenttiä, ei mee läpi se selitys.



Täyttä p****a tuo teksti. Täällä maanpäällä taitaa Kristityt olla niitä miesten seksiorjia. Prostitoidut ja sitten harrastetaa yhden illan juttuja. Toki moni tänne tullut muslimi on alkanut elämään maassa maan tavalla periaatetta ja lähteneet ettimään diskoista seksiseuraa (miehet lähinnä). Omassa maassa eivät pystyisi siihen.



Mielestäni taivas/paratiisi on ihan samanlainen sekä kristinuskon että islamin mukaan. Syy päästä sinne on vaan eri.

Vierailija

meirammi:

Lainaus:


siis ymmärsinkö nyt ihan oikein? Islamin paratiisissa on siis nuoria neitsyitä miesten seksiorjiksi ja nuoria poikia naisille, onko pojatkin naisille seksiorjiksi? (johan on kumma Jumalan valtakunta!) ja siis nämä seksiorjat on allah itse luonut sinne (käyttääkö allahkin näitä tyttöjä/poikia?) eikä nämä olennot siis ole kuolleita ihmisiä vaan ne ovat aina olleet siellä paratiisissa? nauttiiko ne olennot siitä seksistä?



Tässä maanpäällisessä elämässä naisten täytyy peittää itsensä, ei saa näyttää ja korostaa kauneuttaan. Seksi on likaista, sen jälkeen täytyy peseytyä, ruoillemaan mentäessä naista/miestä ei saa kosketella/suudella tai ajatella tai tuntea mitään siihen liittyvää. Silti allah itse on luonut paratiisistaan kuin seksi luolan, miehet ja varmaan naisetkin rukoilee ja palvoo allahia jotta pääsisi ikuiseen seksi luolaan satoineen seksikumppaneineen..!? En kyllä voi uskoa minkään Jumalan kuvailevat taivasta noin, olisikohan tämä kohta itse saatanan suusta... jos kerran profeetta on kuullut saatanan äänen.






mistä ihmeestä olet keksinyt seksiorjat? Meirammin mielikuvitus laukkaa liian villisti nyt...

Seksi ei ole islamissa likaista. Päinvastoin sitä suojellaan niin että se on sallittua vain avioliitossa ja se on jotain suojelemisen arvoista. Islamissa seksuaalisuus on tunnustettu asia ja tärkeä osa avioliittoa.

Ihmeellisiä ajatuksia sinulla on mutta jos tuollaista tulee mieleen niin minkäs sille voi...

Mistä sinä tiedät minkälaiseksi Allah on luonut Paratiisin kun Koraanikaan ei anna siitä kuin viitteitä? Paratiisi on jotain parempaa kuin pienet mielemme voivat edes kuvitella.





Vierailija

miisa29:

Lainaus:


Verrataanko naisorjaa aasiinkin Islamissa???




Ei verrata. Vertaus oli oma, jotta ehkä käsittäisitte orjan aseman isäntäänsä kohtaan. Orja on isännälleen hyödyke. Orjalla on kuitenkin oikeus hyvään kohteluun, vaatteisiin, ruokaan ja lepoon.







Vierailija

Toivottavasti joku jaksaa sinulle nämä asiat selittää. Itse en ainakaan nyt erittäin pitkän päivän jälkeen jaksa ja kyllä totta puhuen vähän vaikuttaa tuo kirjoituksesi mauttomuuskin. Ainakin olet todella tietämätön tästä asiasta. Jos vilpittömästi haluat ymmärtää miten asia Islamissa oikeasti on niin toivon, että joku jaksaa siihen vastata.

Vierailija

Sen sijaan lause " Orja on muslimin omaisuutta" saattaa sitä ollakin.



Usko pois, olen keskustellut orjuudesta sinua oppineempien muslimien kanssa ja lopputulema on ollut, ettei muslimi voi kieltää orjuutta, koska islam sallii sen.

Vierailija

Niin tuota, mitenkään varsinaiseen aiheeseen puuttumatta halusin vain kysäistä, että eivätkös ne ameriikkalaisetkin olleet kristittyjä, vaikka orjia pitivätkin? Taisivat jopa Raamatulla perustella sen, miksi mustaihoiset ovat alempaa kastia kuin valkoihoiset... Milloinkas siellä viimeiset osavaltiot luopuivat orjuudesta? Entä milloinkas sinne saatiinkaan se kaikkien " rotujen" välinen tasa-arvo, se mitä Raamattu niin painottaa (siis lähimmäisenrakkaus jne.), USA:han on kovin kristillinen valtio... Entä mitäs uskontoa ne Etelä-Afrikan valkoihoiset apartheidin kannattajat tunnustivat? Liekö olivat muslimeita, vai olisivatko kuitenkin olleet kristittyjä? Ja taas taidettiin uskonnon varjolla sielläkin puolustaa sitä, miksi afrikkainen paikallisväestö ei ole samalla tasolla valkoihoisten kanssa.



Entä tiedättekö, missä vaiheessa Suomen laista poistui kohta, jonka mukaan nainen ei saa mennä baariin ilman miesseuraa? Tai kohta jossa määriteltiin sitä, milloin nainen saa liikkua yksin kaduilla? Ja milloin nainen saikaan äänioikeuden - sitähän ei annettu koska katsottiin, että nainen ei ole yhtä älykäs kuin mies? Suomen laki pohjaa vahvasti Raamattuun ja kristinuskolla on ollut suuri vaikutus lainsäädännössämme. Myös nuo edellämainitut jutut ovat tainneet olla niitä Raamatulla perusteltuja... Niin ja ainakin tuo eka juttu taisi poistua niinkin myöhään kuin vasta joskus 60-70-luvulla, ei sillä että sitä olisi silloin enää noudatettu.



Mutta hyvät kristityt, katsokaapa vähäsen peiliin. Ei se kristinusko mikään auvoinen uskonto ole. Ja jos nyt sanotte, että mutta kun ihmiset ovat vain tulkinneet väärin ja vääristelleet Raamatun sanaa, niin eikö tule mieleen, että ehkä Koraanin kanssa voisi olla samoin? Ja kuten palstan muslimit ovat usein sanoneet, muslimi seuraa viime kädessä Koraania. Se on se kulttuuri ym. jutut, mitkä monessa paikassa tunkevat itseään sinne uskonnon sekaan ja vääristävät uskonnon sanomaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat