Mihin hoitoon Lohjan seudulla ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei ! Olemme viime kesänä muuttaneet Lohjalle nyt kyselisin, minne saan lähetetteen terveyskeskuksesta kun hoitoon hakeudun ? Onko se Kättäri, Tammisaari vai tehdäänlö lapsettomuushoitoja Lohjan sairaalassa ??

Kiitos tiedosta jo etukäteen !

Kommentit (2)

Vierailija

En nyt ihan saletti ole, mutta luulisin ensimmäisen lähetteen olevan naistentautien poliklinikalle/lapsettomuuspoliklinikalle sinne Lohjan sairaalaan. Jos apu ei sieltä löydu niin siltä sitten lähete naistenklinikalle Helsinkiin. Itse ainakin sain Tammisaaresta lähetteen naistenklinikalle ja käsittääkseni Lohjakin kuuluu Hus:n piiriin.

Vierailija

Hei!En nyt ole ihan satavarma, mutta UUdenmaan alueella lapsettomuushoidot on keskitetty NKL:lle.Itse asun Tuusulassa ja alkututkimukset meille tehtiin terveyskeskuksessa ja Hyvinkään sairaalassa, mihin päästiin kuukauden odotuksen jälkeen. Kun kaikki tutkimukset oli valmiina (ja syykin selvillä) meidät lähetettiin NKL:lle, johon odottelimme pari-kolme kuukautta.Koko prosessi on siis edennyt tosi nopeasti (vuodessa) ja nyt neljännen inseminaatiohoidon jälkeen olen raskaana.Tsemppiä teille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat