kaunis vauvamaha tulee, kun on ollut kiinteä vatsa ennen:))

Vierailija

Aiemmin luulin, että kaikilla tulee kaunis pyöreä vatsa, koska sellaisia vain näkyi lehdissä, sitten huomasin, että aika monella on sitä makkaran kakkaraa edessä ja niinhän ne löllyy raskausmahan päälläkin. Ei nekään läski&raskausmahat ole musta rumia huom, en hauku!

Mutta nyt on ihanaa, kun oma vatsa kasvaa pyöreästi:) En ollut mikään luuviulu, vaan kuntosalilla peruskiinteäksi muotoutunut. Myönnän, että kroppa on mulle tärkeä ja olen siitä vähän murehtinut tultuani raskaaksi. On ollut kiva huomata, että raskaus ei välttämättä muuta kehoa " läskiseksi" , paino voi nousta tasaisesti, ei välttämättä tule kauheita raskausarpia.

Tämä oli siis tällainen hyvän mielen ja oman navan ihastelun ihmetys-viesti:) Saas nähdä, mitä tuumaan, kun vauva on kuivalla maalla:D

Kommentit (11)

Vierailija

ap siis täällä.

Ei tosiaan ole varmasti yksinkertaista se, että millainen vauvamasu tulee. Mä olen nyt koittanut vaan repiä jotain iloa tästä vatsasta, kun muuten tuntuu oudolta paisua näin.

Vierailija

Sopii kyllä minuun.Mulla oli ennen raskautta kaunis, kiinteä vatsa, ja raskaana ollessa tosi monet ihan tuntemattomatkin kehui kuinka kaunis pyöreä vatsa minulla oli, ja kuinka he haluaisivat samanlaisen maha kun ovat raskaana:). Olihan sellaista tietenkin kiva kuunnella, varsinkin kun en ole tottunut saamaan kohteliaisuuksia ulkonäöstäni mitenkään usein.

Kaunis tyttö sieltä sitten tuli, ja raskausarpia ei ole, ja vatsakin palautui aika lähelle entistä ilman mitään treenejä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Aiemmin luulin, että kaikilla tulee kaunis pyöreä vatsa, koska sellaisia vain näkyi lehdissä, sitten huomasin, että aika monella on sitä makkaran kakkaraa edessä ja niinhän ne löllyy raskausmahan päälläkin. Ei nekään läski&raskausmahat ole musta rumia huom, en hauku!

Omistan itse makkaran kakkaramahan... enko kyllä pysty sanomaan, että raskausmahani olisi kaunis :S

Vaikka masussa asuva ihmisen alku varmasti sitä on ;)

että tässä tilanteessa TUSKIN monikakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä... AINAKIN toivon niin =D

Vierailija

Riippumatta mahan muodosta tai koosta. n. 50% naisista niiltä välttyy, loput ei. Minulle ne ainakin tuli vasta viimeisen kuukauden aikana, eli ei kannata tuulettaa ennenkuin on synnyttänyt.

Vierailija

Ja mullakin olöi tod. kaunis vauvamaha, ei mikään läskimuhkurainen. Eiköhän nää asiat oo yksilöllisiä. Toisella vaan kaikki rasva (vähäinenkin) tulee juuri vatsaan, toisilla muualle.

Vierailija

kuten sanoin, ei mulla ole pahaa sanottavaa toisten mahoista, vaikka sanonkin, että niissä läskiä on (en ajattele sen enempää). On vaan tämmönen omaan napaan tuijotus, kun ihmettelen muuttuneita muotojani.

ap

Vierailija

mutta onpahan vain tosi söpö vauvamaha :-) Sellainen mukavan pyöreä, ei läskiä tms. päällä, eikä raskausarpia (kuten ei esikoiseltakaan), vaikka la on parin viikon päästä. Nuo raskausarvet ovat kyllä musta täysin perimästä kiinni, toisille niitä tulee, vaikka olisi kuinka sirpakka, kiinteä maha ennen raskautta ja toisille ei...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat