Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

www.raskaustestit.com

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko joku tilannut tuolta sekä Acon10:jä, että sen ovulaatiotestipaketin(7kpl) missä tuli mukaan myös Acon 10 testiä?

Itse tilasin Acon 10 ja sehän toimi niin että tiputetaan pipetillä virtsaa liuskaan, ja tuli lääkepakkauksen näköisessä paketissa.

Noh, nyt aloin katselemaan noita testejä mitkä tuli niiden ovistestien mukana ja ne eivät ole sellaisissa " paketeissa" , vaan samanlaisissa " pusseissa" kuin ne ovistestit, tosin vain punaisissa ei sinissä kuten ovikset.

Katsoin netti sivuilta ja siellä niiden punapäälisten pussien kohdalla lukee et ovat niitä 25mIU/mL hCG. Ja minun kyllä piti saada niitä 10mlIU/mL..

Lähinnä nyt siis vain kyselen että onko muut huomanneet samaa, vai onko sen ovis+raskaustesti paketin mukana ollut kaksi noita Acon10PAKETTIA, ei punapäällistä " PUSSIA" ?

Kommentit (2)

Vierailija

Poju01: Katsoin ja sama teksti löytyi, sillä rupesin hämmästelemään kun pakkaus ja itse testi niin erilaiset vaikka samasta paikasta tilasin. Mutta hyvä näin :D

Nyt en vähään aikaan kysele mitään ja anna itsestäni ihan kamalan tyhmää kuvaa *häpeänä ja nolona poistuu takavasemmalle*

Vierailija

käy katsomassa osoitteesta www.kotitestit.com

mä tilasin sieltä sen 7 ovis testiä ja 2 acon10.Ja noi acon10 liuskatestit on samanlaisissa pusseissa kun acon25 liuskatestit.Katsoin omaani ja ohjeissa lukee 10 ja pussien takana hcg one step ultra pregnancy Test.Ja sen alapuolella REF FHC-U101 eli katso omiasi onko samannäköistä tekstiä.Jos on niin se on 10.

Uusimmat

Suosituimmat