Vitun vittu,anteeksi ,meillä 4 lasta ja ikääkin mulla jo 37 ja eilen raskaustesti näytti +

Vierailija

En voi ymmärtää kuinka näin on voinut käydä,kierukka laitettiin tossa kesän alussa ja siellä se vieläkin on. Nuorin lapsi on jo 4 enkä jaksaisi enää tuota vauva rumbaa,annettiin jo vauva kamat pois muutossa,en tiiä pitäisi kai kertoa rakkaalle aviomiehelle ja marssia huomenna lääkäriin,mitähän ne tekee ton kierukan kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija

Minullekin lääkäri sanoi, ettei Suomessa ole syntynyt yhtään hormonikierukkavauvaa. En tarkoittaako se sitä, että kierukka olisi tosi varma vai sitä, että jos tulee raskaaksi, on sikilö abortoitava hormonin vaikutuksen takia. Kuka tietäisi?

En muuten millään väheksy lapsia. Lapset ja vauvat ovat ihania, ja toivon aina, että lapsettomuudesta kärsivät tuttavamme saisivat mahd. pian omian lapsia. En voi kuvitellakaan miltä tuntuu kärsiä lapsettomuudesta.

Vierailija

Tilanteesi on kuin painajaisestani. Meillä on kolme lasta, nuorin 4-vuotias. Olen suunnattoman onnellinen tässä nykyisessä perhekokoonpanossamme enkä toivo enempää lapsia. Olen nähnyt painajaista siitä, että olisin kierukasta huolimatta raskaana ja olenkin miettinyt, että jos tulisin raskaaksi kierukasta ja kondomista huolimatta saattaisin harkita aborttia. Toisaalta minun on hirvittävän helppo pähkäillä tätä nyt vain teoreettisesti, sillä en joudu oikeasti päättämään mitään toisin kuin sinä. Tsemppiä sinulle ap!

Vierailija

tulee kierukan kanssa raskaaksi... Pitäneeköhän paikkaansa...?

Kyllä sietääkin pyytää anteeksi tuota kiroilua!!! kyllä pistää vihaksi ihmiset, jotka ei osaa arvostaa lapsia/raskautta. Meille kun tuli lapsi vasta neljännen koeputkihed.hoidon avulla... Miettisit vähän!

Vierailija

Empatiakyky niin totaalisen hukassa. Koeputkihedelmöitysten myötäkö katosi?

Vierailija:

Lainaus:

tulee kierukan kanssa raskaaksi... Pitäneeköhän paikkaansa...?

Kyllä sietääkin pyytää anteeksi tuota kiroilua!!! kyllä pistää vihaksi ihmiset, jotka ei osaa arvostaa lapsia/raskautta. Meille kun tuli lapsi vasta neljännen koeputkihed.hoidon avulla... Miettisit vähän!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat