PINNALLISET IHMISET!!!

Vierailija

Kertokaahan jotain itsestänne, jos teillä ei ole mikään muu asia mielessä kuin se, miltä muut näyttävät ja kenellä on mitä vikoja. Millaisia te olette, että minä teidät tunnistaisin ja tietäisin pysyä teistä mahdollisimman kaukana.

Järkyttävän paljon näitä aloituksia miltä joku näyttää tai pitäisi näyttää. Oletteko te noiden aloitusten tekijät oikeasti jo aikuisia?

Kommentit (13)

Vierailija

sinä kiinteä kaksikymppinen joka et todellakaan ole nelikymppinen :)

Tässä sinulle uutinen: Sinustakin tulee nelikymppinen!! Siis jos et kuole ennen sitä.

Me kaikki nelikymppiset olemme ihan varmasti olleet myös kaksikymppisiä ja tiedämme mitä se on. En todellakaan muistele kaiholla sitä aikaa kun olin noin ehdoton kaikessa. Elämä on, lapsesta huolimatta, huomattavasti helpompaa ja mielekkäämpää nyt. Maailma ei pyöri oman napani ympärillä. Se ei kuitenkaan tarkoita etten katsoisi oman ulkonäköni perään mutta en myöskään menetä yöuniani sen takia että reisissä on selluliittia.

Hyvä kaksikymppinen prinsessa, myös sinä vanhenet ja se ei ole niin kauheaa!

Vierailija

mutta Siperia opettaa...

Muistappa 3/5 sitten kypsässä keski-iässä mitä oot tullut ajatelleeksi.

Sori, mua huvittaa tuo sun asenne... =D

Vierailija

huhhuh, kyllä sitä kuvittelee olevansa niin viisas puheissaan, kyllä elämäkin sua koulii. Ja mikä parisuhde, ei saa katsoa muita. kai vahdit haukkana koko ajan vieressä mitä miehesi tekee. Missä on itsetuntosi?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ei kai se minun vika ole etteä te ette osaa pitää huolta itsestänne? Enkä sitä piatsi usko että tajuatte itsekään kuinka pahalta näytätte. Miehenne katselevat miedän kiinteiden kaksikymppisten perään ja te vaan katsotte pois, niin kuin ette huomaisikaan. En minä ainakaan suvaitsisi sellaista käytöstä omalta mieheltä, että muiden perään katsotaan. Mutta onneksi sen ei tarvi katsella.

Vierailija

Miksei saisi katsoa viehättäviä ihmisiä. Minä ainakin katselen, ja uskon että suurin osa. Sinulla taitaa olla huono itsetunto, jos miehesi ei saa katsoa kuin sinua. Ahdistavan kuuloinen parisuhde.

Ps. Itsetunto=kauneus

Vierailija

Ei kai se minun vika ole etteä te ette osaa pitää huolta itsestänne? Enkä sitä piatsi usko että tajuatte itsekään kuinka pahalta näytätte. Miehenne katselevat miedän kiinteiden kaksikymppisten perään ja te vaan katsotte pois, niin kuin ette huomaisikaan. En minä ainakaan suvaitsisi sellaista käytöstä omalta mieheltä, että muiden perään katsotaan. Mutta onneksi sen ei tarvi katsella.

Vierailija

lässähtäneet muijat. Miksi niitä ei sais haukkua? Itsehän ovat siihen kuntoon itsensä päästäneet. Kun sitten joskus saan lapsen, en varmasti tee sitä samaa virhettä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat