Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rumista lapsista tulee yleensä kauniita aikuisia ja lapsena söpöistä hirveän rumia!

Vierailija

Kommentit (17)

...paitsi näissä tilanteissa: ns. kaunis ulkokuori, ruma sisältä, ruma päältä loppujen lopuksi. Ja vastaavanlaisesti sama ns. rumissa lapsissa.

Tämä on toinen, mitä olen kuullut: " pitkä ja hoikka on kaunis, lyhyt ja lihava ruma" .

Ihanaa että jaamme eteenpäin lapsillemme " kauneuskäsitystä"

juuri se, jota kaikki vanhat sedät ja tädit tulevat joka käänteessä taputtelemaan ja toteavat: onpa siinä kaunis lapsi...

Ja nykyään olen kaunis aikuinen anainen. Murrosiän kiivaimmassa vaiheessa meni n. vuosi jolloin en ollut oikein kaunis. Muuten olen aina ollut vetävän näköinen.

T: poikkeustapausko?

kauneus on katsojan silmässä, kuten joku jo totesikin ja aikuiselämässä " kauneuteen" vaikuttaa suurimmin se kuinka paljon itseään laittaa ja pitääkö itsensä kunnossa vai ei

Ikävä kyllä, itse olen ollut lapsena söpöläinen, nyt en niinkään... Aika tavallisen, valjun näköinen hiirulainen. Lapsilla taitaa olla sama kohtalo, ovat niin syötävän suloisia vauvoja olleet. Ihanat nappisilmät ja kiharat hiukset...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat