ÄLÄ SYÖ RAVINTOLA LEHTOVAARASSA HELSINGISSÄ!!!

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Jokaisella on oikeus saada hyvää palvelua ja tilaamansa annos ravintolassa. Ymmärrän vielä, että jos näin ei käy sisuuntuneena tehdään reklamaatio tarjoilijan lisäksi myös paikan omistajalle kirjallisesti. En vain jaksa ymmärtää, että kukaan viitsii tämän lisäksi laittaa kirjeen nettiin noinkin mitättömästä asiasta kuin yhdestä illallisesta ravintolassa.

Itse olen ollut sekä isäntänä että vieraana sadoilla tämänlaisilla bisneslounailla/päivällisillä asiakkaiden sekä kollegoiden kanssa. Joskus kaikki toimii hyvin, usein ei. Ulkomailla viellä usemmin ei. En ole menettänyt yöuniani, olen äänestänyt jaloillani.

Vierailija

on ravintoloista, etenkin noin drastisia. Juttu oli hyvin eritelty ja asiallisesti muotoiltu. Olen itsekin ollut Lehtovaarassa, ja silloin ruoka VIIPYI JA VIIPYI. Lopulta pyysivät anteeksi (!) ja jälkiruoat tulivat ilmaiseksi. Ei tullut sellaista oloa että haluaisin sinne kovin pian uudestaan.

Vierailija

..." alle kolmekymppisiä akateemisesti koulutettuja kauppatieteen ja juridiikan ammattilaisia."

..." Tarjoilija ei halunnut uskoa asiantuntemukseeni viineistä. Olen istunut usean viinikerhon hallituksessa useita vuosia ja tunnistan TCA-yhdisteiden aromin sen kohdatessani"

Voi säälin sitä henkilökuntaa!!

Vierailija

tämä juttu oli tapetilla jo heinäkuussa.

Sitä paitsi, asiakkaatkin voivat olla todellisia kusipäitä. Tietysti ravintolahenkilökunnan ammattitaidon täytyy riittää myös tällaisten pikkunilkkien asialliseen kohteluun, mutta ihan oikeasti: mistä kukaan tietää, paljonko tapahtuneesta on oikeasti totta ja paljonko tämä " useiden viiniseurojen hallituksen pj" jne jne on keksinyt omasta päästään?!? Kova on ainakin uho pojalla...

Vierailija

Mitähän tykkäisi halvasta alkon punkusta vesilasista huoneenlämpöisenä tarjoultuna? Eikä se ruokakaan aina meillä kehuja kestä :)

Vierailija

Vaan jos vähääkään tuosta valituksessa ilmenneestä kakantärkeydestä (alan opiskelijoille valitettavan yleiseen tyyliin) ilmeni illan aikana, niin kyllä minäkin tarjoilijana olisin voinut hiukan hyvästä tarjoiluetikassa löysätä. ;)

On muuten mielenkiintoista, miten juurikaan ketkään muut korkeakouluopiskelijat eivät tunne tarvetta titteleitään joka paikassa alleviivata. Nämä pykälistit vaan...

Vierailija

on oikeus maistaa viininsä, saada tilamaansa annos ja vieläpä lämpimänä. Varattua pöytää ei tarvitsisi odottaa paitsi jos on minuutinkin etuajassa. Vesi pitäisi kaataa lasiin viimeistään kun lasit ovat tyhjinä ja ruoka tarjoilla vaikkakin osaan itse myös ystäväni ottaa lisää ruoka ja täyttää lasini.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En ota kantaa juttuun, mutta lähinnä säälittää tollaset ihmiset, jotka allekirjoittaa itsensä " oikeustieteen kandidaatti" . Itsepä olen oikein maisteri ja mieheni tohtori, mutta en ikimaailmassa allekirjoittaisi mitään " filosofian maisteri" . Kyllä ihmisillä on surkea itsetunto!

Oikeustieteen kandidaatti on yhtä kuin muiden alojen maisteri.

Vierailija

ja ravintola haastoi reklamaation tekijän oikeuteen kunnianloukkauksesta tms ja vaatii kymmenien tuhansien eurojen korvausta. heh heh

Tietääkö kukaan miten asia on edennyt?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat