mitä aiotte tehdä tänään? Minne menette?

Vierailija

me viel mietitään miehen kaa minne sitä vois lähtee käymään.. antakaas vinkkejä!

Kommentit (8)

Vierailija

Mun piti mennä aamulla kirkkoon, mutta nukuin liian pitkään. En siis aio mennä minnekään. Oli tarkoitus mennä miehen veljen luokse minunkin. Meidän pesukone on rikki ja oltiin alustavasti sovittu, että voitaisiin pestä koneellinen pyyhkeitä yms. isompaa heidän luonaan. Nyt vaan ei ilmeisesti se sitten sovikaan, kun kuulemma käyttävät itse pesukonettaan koko päivän. Ihan ok. Jäänpähän vaan itse sitten pesemään pyyhkeitä käsin suihkukopissa, kun en nyt muutenkaan ole kovin sosiaalisella tuulella.

Vierailija

Tulin juuri venyttelytunnilta. Ajoin hetken mielenjohteesta kirpparin kautta ja löysin sopivan pöytälevyn keittiön pöydäksi. Sitä isäntä nyt ruuvailee kiinni jalkoihin.

Mitään erikoisempaa ei tehdä. Pestään lomapyykkejä ja haaveillaan mökin kunnostusoperaatiosta.

Vierailija

aika rankkaa on ollut, vaikka vauva onkin helppohoitoinen ja taapero kohtuuasiallinen, jos näin voi sanoa... parisuhteelle ei aikaa ole jäänyt ja ollaan molemmat jotenkin jäässä...

Odottelen miestä ja lapset nukkuu. Lähdetään käymään kävelyllä, käydään kaupassa ja laitetaan ruokaa. Jospa saataisiin juteltua vähän asioita, se helpottaisi meitä molempia.

Iltatoimien jälkeen, kun lapset on saatu nukkumaan, ajattelin hieroa miehen kipeät niskat. Jospa tämä tästä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat