Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun pimeä puoleni...

Vierailija

Miksi, miksi miksi en voi elää kuten muutkin ihmiset? Minulla on kaunis koti, rakastava aviomies ja kaksi pientä lasta, tyttö ja poika. Kaikki on ihan hyvin ja minä päällisin puolin onnellinen pikkurouva.

Mutta mutta. Säännöllisin väliajoin minun on päästävä pois, elämään toista elämääni jonnekin, ja siihen kuuluu seksi vieraiden ihmisten kanssa. Rakastajinani ovat toimineet naiset, miehet, nuoret, vanhat, kauniit, rumat...haluan että minua käytetään, haluan olla esim. jonkun vanhemman herrasmiehen oma lutka, haluan alistua. Olen todella syvällä näissä perversioissani. Menen muka jonnekin, kavereideni tykö, viettämään tyttöjen iltaa tms. vaikka menenkin tapaamaan näitä, toteuttamaan pimeää puoltani.

Olenko mielestänne kelvollinen edes äidiksi? Välillä on niin paha mieli tästä valehtelusta...

Kommentit (2)

Vierailija

Minua ei seksi niin hirveästi kiinnosta, kotona saa ihan tarpeeksi, ettei tarvitse lähteä baariin metsästämään. Kaikenlaiset riskit tulee mieleen kuten sukupuolitaudit, joku voisi ryöstää, jopa raiskata, miehesi voi saada tietää ja mitä siitä sitten seuraisi. Aika kurjalta elämältä tuo kuulostaa.

Uusimmat

Suosituimmat