Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi nyt tämä hehkutus, mutta olen NIIIN rakastunut!! :)))

Vierailija

Olen koko syksyn katsellut sillä silmällä erästä ihanaa opettajaani avoimessa. Hän " kolahti" minuun jo ensimmäisellä luennolla, ja tunne on vain vahvistunut tähän asti, samoin epäilyni siitä, että mies on samassa lirissä minun suhteeni.

Eilen asiat loksahtivat kohdalleen! :)) Meillä oli koko päivän kestänyt ryhmätyöpäivä. Puolet ajastani meni taas miehen tuijotteluun ja huokailuun, mutta ehkä sain jotain töitäkin tehdyksi. ;) Päivän päätteeksi jalat meinasivat kuitenkin pettää, kun olin jo lähdössä ovesta ulos ja mies vinkkasi, että hänellä olisi minulle jotain asiaa. Tietysti ajattelin, että se liittyy opintoihin jotenkin, mutta mies kysyikin minulta muiden lähdettyä ujosti, että haluaisinko lähteä hänen kanssaan haukkaamaan jotain pientä syötävää!! Lähdin tietenkin onnesta soikeana... :)) Menimme Amarilloon, jossa söimme ja juttelimme pitkään kaikkea maan ja taivaan väliltä. Meillä on aivan ihana synkka, tuntuu siltä kuin olisin tuntenut miehen aina!

Jälkiruokaa odotellessamme mies sanoi yllättäen, että hän on halunnut jo jonkin aikaa kertoa minulle yhden asian. Sitten hän sanoi ihanan lutuisesti ja vähän ujosti, että olen viehättävä ja kaunis ja älykäs nainen, ja että suoraan sanottuna hän on rakastunut minuun korviaan myöten...!! :)) Onneksi en ihan pudonnut tuolilta, vaan sain soperrettua, että tunnen samoin häntä kohtaan. :)))))))

Jumituimme lopulta sinne ravintolaan vaikka kuinka pitkäksi aikaa. Juttelimme ja juttelimme, puhuimme avoimesti suhteestamme ja siitä, vaikuttaako tämä opettaja-opiskelija -asetelma siihen jotenkin. Tulimme siihen tulokseen, ettemme anna tunteiden ja seurustelun vaikuttaa siihen puoleen, vaan pidämme sen erillään muusta elämästämme, jota siis päätimme jatkaa tästä eteenpäin yhdessä. :)))

Mies tarjoutui viemään minut kotiin iki-ihanan iltamme päätteeksi, mutta kotiin menoni siirtyi aika tovin, kun jumituimme autoon suutelemaan melkein kahdeksi tunniksi. ;) Vieläkin heikottaa! :))))

Kiitos rakkaat nettisiskot, kun saan täällä näin anonyymisti hehkuttaa! Kavereille en niin kehtaa. ;) Olen aivan sekoboltsisti rakastunut siihen mieheen!! :))))))))))

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

oletko sä se joka kyseli voiko avoimen yliopeston opettajansa kanssa seurustella, oisko moraalisesti oikein? Hyvä, jos löytyi yhteinen sävel ;)

Vierailija

Ja nro 33: miten voit KIRJOITUSTYYLIN perusteella epäillä tunnistavasi kirjoittajan? Siis täällähän on tuhansia käyttäjiä ja yhtä paljon kirjoitustyyliejä. En minä ainakaan ihmisiä sen perusteella tunnista.

Vierailija

Ilta oli aivan ihana. Meistä tuntuu niin hyvältä olla yhdessä, ettemme itsekään meinaa tajuta sitä. Aivan kuin olisi jokin pala elämässä loksahtanut paikalleen, siis sellainen pala, jota ei olisi edes osannut toivoa.

Ihan täydellinen ilta ei kuitenkaan ollut, sillä onnistuin kärtsäämään ruoan. ;) Ruoka oli uunissa kypsymässä kun mies tuli, ja se olisi pitänyt ottaa pois niihin aikoihin. Jäimme kuitenkin heti eteiseen pitkäksi aikaa seisomaan toisiamme halaten ja kuiskien kaikenlaista ihanaa, ja unohdin ruoan kokonaan... Kyllä se ihan syötävää oli vielä, mutta pinnalta koko lailla palanutta. ;))

Mutta siis kaikilta muilta osin: illassa ei mitään valittamista, päin vastoin! :)))) Olen ihan heikkona mieheen, hän on ihanan kultainen, hellä, fiksu, huumorintajuinen, avarakatseinen, ritarillinen ja naista kunnioittava jne... Ja eipä hänelläkään näytä olevan mitään minua vastaan, todellakaan... :P

Tiistaina meillä on luento, ja se kieltämättä vähän jännittää. En tiedä, pystynkö pitämään siellä tunteeni piilossa, kun leijun koko ajan ilmassa ja silmänikin näyttävät siltä, kuin olisin jossain aineessa! ;) Myönnän, että vähän mietin toisten opiskelijoiden reaktiota, jos he tajuavat jotain. Mieheen luotan tässä asiassa enemmän kuin itseeni, hän varmaan pystyy säilyttämään pokerinaaman paremmin...

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat