Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kertaa harrastat liikuntaa viikossa ja mitä lajia?

Vierailija

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

mulla on jumppa kerran viikossa, ja jo se tuottaa meidän perheessä vaivaa ja hankaluuksia. Lasten harrastuksia kun on jo joka illalle. Onneksi mies ei harrasta mitään.

Vierailija

En yleensä käy kuntoilemassa mihinkään vakioaikaan, vaan silloin kun töiden, kodin- ja lastenhoidon lomasta ennätän. Hyötyliikunnan lisäksi aika tuntuu riittävän maniosti kolmeen kuntoilukertaan, joskus tulee käytyä useamminkin.

Vierailija

jos kaikilla lapsilla on eri harrastukset ja kiinnostuksen kohteet, aikaa ei vanhempien harratuksille yksinkertaisesti jää. Ellei sitten tingi kaikesta perheen vähästä yhteisestä ajasta.

Vierailija

Kahdella vanhimmalla lapsella on harrastus 2 x vk, kolmannella 1 x vk. Kaksi pienintä ei vielä tarvi harrastuksia.

Jos joku ihmettelee miten tämä on mahdollista niin näin:

Maanantai: tytär menee suoraan koulusta soittotunnille. mies menee pelaamaan illalla kun lapset on jo laitettu nukkumaan

Tiistai: minulla jumppa ja samaan aikaan kolmosen harrastus jonne mies vie ja josta minä haen hänet jumpan jälkeen

Keskiviikko: 2 vanhinta yhteisessä harrastuksessaan

Torstai: Minä jumpassa ja kakkonen harrastuksessaan jonne pääsee itse kulkemaan

Perjantai: mies pelaamaan suoraan töistä, on kotona jo hyvissä ajoin (n. klo 18)

Lauantai: mun jumppa

Vierailija

ja kaikkina väliin jäävinä päivinä pyrin vähintään reippaan kävelylenkin tekemään. Hyvin jää aikaa, mies käy lenkillä ja lapsilla oma harrastuksensa. Ei se liikunta oikeesti niin kamalasti aikaa vie, lähinnä aika on tekosyy sille, jos ei huvita liikkua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat