Mistä erotan " tavallisen" selkäkivun ja ns. keskenmenoon liittyvän selkäkivun?

Vierailija

Kommentit (6)

Vierailija

Eli siis mulla todettiin keskenmeno ekassa ultrassa, sykettä ei löytynyt ja sikiön kasvu oli pysähtynt viikolla 8. Samalla viikolla kävin selkäsäryn takia lääkärissä ja silloin diagnosoitiin issiastyyppiseksi liuksi. Jälkeenpäin olen miettinyt, saattoiko keskenmeno tuntua silloin selkäkipuna. Mitään muita merkkejä keskenmenosta ei koskaan ollut.

Vierailija

ja selkäsärky oli helvetillistä!!!aiemmin on ollut 3 km ja silloin selkää ehkä vähän juili, ja kaikki aikaisemmat km:t olivat reilusti pidemmällä kuin tämä viimeinen rv6+?...

olin todella kipeä ja ambulanssilla jouduin lähtemään tk:sta sairaalaan ja todellakin huusin kuin syötävä ja meinasin murtaa lanssisedän käden...kipu tuntui eniten alaselässä ja alamahassa ja tietenkin paarien vyöt pahensivat kipua kun en saanut liikkua=(kipulääkkeet eivät myöskään tehonneet.

selkä mulla kipuili jo pari päivää ennen kuin vuoto alkoi ja paheni koko ajan, esim. töissä en saanut vauvaa nostettua lattialta...

toivottavasti ei sulla nyt keskenmenoa tarkoita, ja voihan sitä kaikennäköistä särkyä olla muutenkin!

toivottavasti vaavi pysyy matkassa!

Vierailija

jos nyt siis epäilet että satko keskenmenon. ja eiköhän se selkäkipu oo silloin paljon voimakkaampaa kuin tavallinen selkäkipu. ainakin synnytysselkäkipu on ihan h**vetillistä.

Vierailija

Ja kahdesta keskenmenosta. Tänään selkä ollut kipeä, hmmm... oudolla tavalla. Jotenkin niinkuin " syvempää" ja toispuoleisesti. Ehkä oon höperö, mutta erittäin huolestunut semmoinen.

t. ap, rv 10+2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat