Lähtis toi bb-Minna jo kotiinsa

Vierailija

Monta tuntia jo itkenyt lapsensa syntymäpäivää sängyn pohjalla.Helvetti kukaan sitä pakota siellä talossa olemaan. Enkä ymmärrä miks se yleensäkään haki tonne jos lapsia tulee niin iso ikävä?! Anteeks purkautuminen mutta en aina jaksa ymmärtää....

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla niin eilen ärsytti, kun katoin illalla BB:tä ja sekä Minna että Terhi kävivät kilvan valittamassa päiväkirjahuoneessa Pertusta, vaikka itse ovat vähän väliä nessut märkinä jossain peiton alla itkemässä. Perttu kyllä ylireagoi, jos on vähän turhautunut kulkemaan Terhin perässä, ja sitä ei saa sanoa, mutta Minnahan ei ylireagoinut, kun Iina lähti talosta. aaaaargh!

Vierailija

aluksi ajattelin, että isot lapset ovat varmaan aika " otettuja" , ts. niistä on kiva kun äidillä on ikävä, kun Minna sitä valitteli. Sittemmin kun on ilmennyt, että Minna itkee ihan samalla tavalla uusia kavereitaan, Iinaa ja Hannaa, niin taitaa lapsia vähän ihmetyttää äiskän tunteiden aitous ketään kohtaan...., ja kuten Minna eilen sanoi Pertun ekasta huonosta päivästä,niin taitaa Minna tänäänkin vähän YLIREAGOIDA.

Ja joo, sen ei ole mikään pakko olla tuolla, minä ainakin olisin jo lähtenyt, kun eukolla on koko ajan niiiin ikävä kaikkia. Eli onkohan sillä oikeasti ikävä edes? Kun suree kaikkea samalla tavalla. Itselläni on saman ikäiset lapset. Olisin voinut itsekin lähteäkin tuohon mukaan hulluuspäissäni, mutta kun olisin ekan kerran itkenyt lasten takia, olisin lähtenyt niiden luokse. Ihan oikeasti. En tajua, miksi se pysyy tuolla, luulisi muksujen ja ikävän olevan tärkeämpiä.

Mutta, ei tarvitse Kattilanatsin huolehtia, se lähtee talosta heti, kun päätyy äänestykseen. Antti on vaivaantunut sen takertumisesta, ja kaikki muut vittuuntuneita sen ilkeilyyn...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat