Mistä johtuu jatkuva hiiva ja/tai emätintulehdus?

Vierailija

Koko ajan kutisee ja kirvelee. Käyn vähän väliä antamassa näytteitä, aina vähintään hiivaa, usein myös joku muu tulehdus. Sukupuolitauteja ei ole. Vaivat parantuvat lääkkeillä, mutta kun menee vähän aikaa, niin johan taas kutiaa. Myös mies käyttänyt hiivaan voidetta, joten sekin puoli ok.

Mistä nämä vaivat tulevat aina vaan? Mistä johtuu emätintulehdus?

Raivostuttaa!

Kommentit (5)

Vierailija

Olen alkanut miettiä että jos mun runsaalla karkinsyönnillä on jotain tekemistä jatkuvien hiivojen kanssa. Sokerihan alkaa käydä elimistössä ja tuottaa hiivoja. Tai jotenkin noin....

Vierailija

Mielestäni syön todella vähän noita mainittuja tuotteita. Harvoin karkkia, kahvileipää ei juuri ollenkaan, leipä on aina ruista ja maitoakin olen vähentänyt minimiin, 0-2 lasillista päivässä.

Hiivan vielä jotenkin " ymmärrän" , esim jos on vaikka se syndrooma. Mutta mistä emätintulehdus tulee? Voiko se olla merkki jostain vakavammasta? Herkistääkö hiiva tätä vaivaa? Voiko hormonikierukalla olla vaikutusta? Mätäneekö pian koko alapää? Huolehdin hygieniasta ihan normaalisti, ei liian paljon eikä liian vähän.

ap

Vierailija

Siihen auttaa maitohappobakteeripuikot. Joskus oikee lääke pakko pyytää. Mitään syytä ei ole vuosien saatossa löytynyt. Kapea väliliha voi olla syynä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat