jos teillä ei vielä ole elinluovutuskorttia, niin tilatkaa se täältä.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kaikki tämä perustuu vapaaehtoisuuteen; toiset eivät ikinä voisi kuvitella luovuttavansa omaa tai perheenjäsenensä elintä jollekin tuntemattomalle ja tätäkin näkemystä tulee kunnioittaa.

Vierailija

Mitäpä minä niillä elimillä enää siinä vaiheessa teen, yhtään mitään. Eikä ne sukulaisetkaan niitä tarvi =) Nyt sitten tapasin miehen jolle on tehty muutamia vuosia sitten elinsiirto joka pelasti hänen henkensä ja tämä vaan vahvisti sitä tunnetta että kyllä toi kortti pitäis olla meillä kaikilla.

Vierailija

Lomakossani on sellainen; mitäs minä enää kuolemani jälkeen hyväkuntoisella sydämellä tai maksalla teen, jos ne voi antaa jollekin uuden elämän; tietysti siinä tilanteessa, että olen ensin aivokuollut. Miehellenikin olen sanonut, että jos sellainen tilanne tulee, niin tiedät miten toimia.

Olemme myös puhuneet siitä, jos joku kolmesta lapsestamme menehtyisi esim. liikenneonnettomuudessa, niin olisimme valmiit auttamaan siinäkin tilanteessa jotakuta pientä, joka voisi jatkaa siten omaa elämäänsä.

Kaikki tämä perustuu vapaaehtoisuuteen; toiset eivät ikinä voisi kuvitella luovuttavansa omaa tai perheenjäsenensä elintä jollekin tuntemattomalle ja tätäkin näkemystä tulee kunnioittaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat