Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rippijuhliin pukeutumisesta (vieraana)...

Vierailija

Kuinka juhlavasti sitä pitäisi pukeutua..? Mitä mieltä olette? Pitäisikö esim tyttärille olla oikein juhlavat hienot mekot vai riittäisikö kauniit kesäiset trikoomekot? Entä miten itse pukeutuisi? Voiko kesällä laittaa mitään mustaa juhliin, esim mustat housut tai hame? Entä yläosa?

Kiitos jos viitsitte ottaa kantaa :)

Nimim. harvoin juhlia...

Kommentit (7)

Vierailija

mut minun mielestä trikoomekot on liian arkiset. Meidän lapsilla oli tuttavan ylioppilasjuhlissa mekot (ei trikoo) ja juhlakengät. Samoilla mennään tuleviin rippijuhliin.

Kyllä kai se musta kelpaa kesäjuhliinkin. Esim. musta hame mut puseron täytyy olla sit tosi kesäinen. Mulla oli musta-valkoinen kukkamekko em. juhlissa.

Minusta on tärkeää et koko perhe pukeutuu yhtä juhlavasti. Esim. jos miehellä on puku niin rouva ei ole vain rantamekossa, vaan kaikilla , myös lapsilla, on saman "tasoiset" vaatteet. Tuskin ne rippijuhlissa voi liian juhlavat olla. Itse mieluummin yli- kuin alipukeutuosin.

Vierailija

Oli juhlat tai ei. Muuten tunika ja housut ovat ihan ok, etenkin jos tunika ei ole trikoota, vaan juhlavampaa. Itse tykkään etenkin aasialaistyyppisesti, eli tunikassa reilut halkiot sivuissa ja tosi leveälahkeiset, keveät housut..

Vierailija

Ja älä laita samanlaisia, osta isommalle juhlamekko. En ikinä ole tajunnut miksi sisarukset puetaan toistensa kopioiksi...

Ja sun asujuttuun peesaan edellistä.

Vierailija

Nostelen vielä jos tulee lisää kommentteja.

Jos tytöille hankin röyhelömekot ja mies laittaa mustat suorat housut ja kauluspaidan, mitäs minä sitten? Voisinko itse laittaa jonkin kauniin tunikan (trikoisen) vaikka mustan hameen tai housujen kanssa...?

ap

Vierailija

Tottakai voi laittaa mustaa kesäjuhliinkin, jos tekee mieli. Minusta ainakin on paras pukeutua niin kuin SINÄ tunnet itsesi mukavaksi ja juhlavaksi, eikä siten miten pitäisi. Itse en millään viihtyisi jossain kukallisessa mekossa, joten laittaisin jotain mustaa ja valkoista päälle ilman muuta.

Vierailija

laittaisinko molemmille tytöille samanlaiset mekot? Pienemmälle kyllä löytyisi isosiskon entisiä nättejä mekkoja mutta isommalle täytyy ostaa... toisaalta kiva olisi jos molemmilla olisi samanlaiset mekot..

ap

Uusimmat

Suosituimmat